Re: Køb Wolfenstein (Return to Castle)
Fra : a

Dato : 13-01-03 13:10

Hvis du vil have realtime grafik og detaljeret grafik (du kan se små
detaljer meget langt væk, bl.a. når kuglerne rammer ting). Super lyd og et
intens spil (multiplayer på internettet) med op til 64 spillerer på en
server, så er Wolfenstein det helt klart bedste "first shooter" spil, du kan
få. Spillet er enormt udbredt med et hav af klaner, og der er konstant 5000
spillerer på serverne. Multiplayer spilles fint på en ISDN forbindelse (64
kbit/s).

Jeg har også spillet Wolfensteins singleplayerdel, hvilke er ganske
underholdende men intet i forholdt til multiplayer, hvor taktik, overblik,
hurtighed, skydeevner og ikke mindst samarbejde er altafgørende. Wolfenstein
har som nævnt en superlyd og chatsproget samt den frie chat er uovertruffen.

Spillet har et hav af baner både i singleplayer og multiplayer og du bliver
næppe træt af wolfenstein. Selv har jeg nu spillet i 9 måneder, primært
multiplayer og bruger ca. 10 timer om ugen på det.

Spillet har sin egen newsgroup alt.games.wolfenstein. For et par måneder
siden ville jeg prøve et nyt spil og købte Battlefield, som på ingen måde
matcher Wolfenstein. Battlefielt 1942 har hakkende grafik. dårlig lyd og
ikke realtime grafik (d.v.s at der er en forsinkelse på skærmen når du
flytter musen med hånden.). Af samme årsag har jeg spillet til salg for 150
kr, og jeg gad kun at spille det 2-3 gange. En masse prøvede at hjælpe med
at råde til nye pathes, slå lydkort fra m.m. (se flere andre tidligere
indlæg) men ligemeget hjalp det på min splinternye PC med 256 Kbit/s ADSL
forbindelse. Hvorvidt Battlefieldt singleplayerdel er bedre skal jeg ikke
kunne sige. Flere andre indlæg i denne nyhedsgruppe bekræfter det jeg har
skrevet.

Et andet problem med mange af multiplayerspillene, herunder battlefieldt men
især Counterstrike m.f. er cheaters på serverne, d.v.s. folk som snyder ved
f.eks. ikka at kunne dø eller have ekstra kraftige våben m.v. Dette er ikke
muligt i Wolfenstein fordi det forhindres med en teknik som hedder
punkbusters.

Invester du trygt 300-400 kr i Return to Castle Wolfenstein som er hammer
let at installere. Du skal ikke bruge specielle skærmkort m.m. blot en 800
mHZ PC med en 64 Kbit internetlinje.

Venligst a.

Fra : Michael Petersen

Dato : 13-01-03 14:45

"a" <mal@proinvent.dk> mumbled something in

> Venligst a.

hvor længe har du været ansat af IQ Media til at hype Wolfenstein på usenet ?

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 13-01-03 14:52

In dk.spil.computer, a wrote:

[Oh hellige RTCW]

Kunne du ikke lade være med at pille med det der Re-halløj? Det er
slet ikke til at finde rundt i. Lad din nyhedslæser om at sætte det
ind, og svar så ellers normalt som alle vi andre.

--
Lars Stokholm

Fra : Kent

Dato : 13-01-03 15:17

"a" <mal@proinvent.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> let at installere. Du skal ikke bruge specielle skærmkort m.m. blot en 800

Jamen jeg glæder mig da også til, at Return to Castle Wolfenstein Special
Edition kommer ind af døren én af dagene .

Har du prøvet Soldier of Fortune 2? Det har spil har i hvertfald helt
fantastisk
god og realistisk grafik - efter min mening! Jeg har svært ved at forstille
mig,
at Wolfensteins skulle være bedre, men det får jeg jo snart at se.

Vh
Kent

Fra : Lars Stokholm

Dato : 13-01-03 16:00

In dk.spil.computer, Kent wrote:

[Et langt indlæg]

>Jamen jeg glæder mig da også til, at Return to Castle Wolfenstein Special
>Edition kommer ind af døren én af dagene .

[...]

Kunne du ikke overtales til at klippe en smule i de indlæg du svarer
på? Det er ikke altid nødvendigt, og ikke hvis du bruger indlægget til
noget i dit svar. Men det gør du vist heller ikke i dette tilfælde.

Læs gerne: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html#klip

--
Lars Stokholm

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 13-01-03 19:32

Så gå dog væk din lallende nar.... spil noget realtime wolfenstein og drop
dit spam.

Mikkel

Fra : Kent

Dato : 13-01-03 22:19

"Mikkel Gram-Hansen" <mikkelNO@SPAMgram-hansen.dk> skrev i en meddelelse
> Så gå dog væk din lallende nar.... spil noget realtime wolfenstein og drop
> dit spam.
>
> Mikkel

Jeg ved udemærket godt, at "a" gentagende gange har skrevet om
RTCW's fortræffeligheder i flere forskellige nyhedsgrupper, men der
er absoulut ingen grund til at fare frem mod manden på den måde der!

Hvorfor skal alting altid være så surt?

Vh
Kent

Fra : MCP_DK

Dato : 14-01-03 00:03

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i

> [...]
> RTCW's fortræffeligheder i flere forskellige nyhedsgrupper, men
> der er absoulut ingen grund til at fare frem mod manden på den

problemet er at "a" har en mere eller mindre standardiseret tekst han
klipper ind i reply's til alle der spørger om et eller andet FPS spil.
Det er lige meget om man spørger til Doom, Battlefield eller Hitman
eller andre action spil. "a" er der med det samme med sin post om at
"x" spil er skod og man skal meget hellere spille Wolfensteing fordi
det er "realtime" hvad han så mener med det. modsætningen til realtime
er jo turbaseret og den eneste shooter jeg kender der er turbaseret er
Worms

MAn må håbe at han får sig godt betalt af IQ Media eller hvem der nu
udgiver return to castle wolfenstein. for han gør da et ihærdigt stykke
PR. Desværre tror jeg ikke det sælger flere spil.
Jeg er selv ansat hos en distributør men jeg sidder ikke herinde og
forherliger vores spil selv om jeg da synes at Ghost Recon er kanon og
som kun kommer til at blive slået af Raven Shield
Jeg hjælper folk hvis jeg kan og hvis nogen spørger efter et godt
platform spil til børn vil jeg da nok også foreslå Rayman. Dette gør
jeg dog i lige så stor grad fordi jeg ved det er et godt spil og ikke
fordi det bliver distribueret af det firma jeg arbejder for.
Alle herinde er efterhånden klar over "a"'s holdning til RTCW så han
behøver ikke poste den konstant. Selvfølgelig hvis nogen spurgte "er
RTCW pengene værd?" eller lign. ville hans propaganda da passe fint
ind. men ellers er han lidt belastende

--
Michael Petersen

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Are you going to Roskilde Festival? Visit here first http://mcp.amok.dk

Fra : BadBack

Dato : 14-01-03 02:16

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> wrote in

> Hvorfor skal alting altid være så surt?

Fordi folk generelt er nogle idioter/svin!

Fra : Johnny

Dato : 14-01-03 08:49

Lyder som om at IQ er faldet en del, for nogle af dem på gruppen.

Fra : Kent

Dato : 14-01-03 15:42

"BadBack" <none@notvalid.no> skrev i en meddelelse

> Fordi folk generelt er nogle idioter/svin!

Øøøøøh, hvad skal man så sige til det? Det er vist
ikke værd at kommentere!

Vh
Kent

Fra : a

Dato : 14-01-03 12:50

> [...]
> Så gå dog væk din lallende nar.... spil noget realtime wolfenstein og drop

Der er sgu da ikke noget spam i mit indlæg. Personen som spurgte til hvilke
gode spil der er til PC er sikkert glad for mit indlæg. Det er da ihvertfald
langt mere brugbart ind dine indlæg. Husk iøvrigt på at ikke alle har set
tidligere indlæg. Hvis du f.eks. kigger i andre grupper med rigtig mange
indlæg som i spil.dk så vil du se at rigtig mange spørgsmål går igen og igen
og igen og igen. Alligevel svare søde, velmenende mennesker på dem i stedet
for at sidde og spille smart, bekræfte sig selv med deres negative
udladender.

a.

Fra : Kent

Dato : 14-01-03 15:46

> [...]
stedet
> for at sidde og spille smart, bekræfte sig selv med deres negative

Der er bare nogle, der altid skal have afløb for deres sure opstød. Det
bedste
vi kan gøre er at ignorere dem! Jeg har i hvert fald set det for tit til, at
det på
nogen måde kan ramme mig personligt

Vh
Kent

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 14-01-03 22:44

Indse dog at du er det svageste led... farvel.

Mikkel