Hjælp søges: GeForce MX440 eller GeForce3 ~
Fra : Thomas Hvalsø Sørens~

Dato : 13-01-03 12:49

Jeg står overfor at skulle købe et nyt grafikkort, men ved ikke hvad jeg
skal vælge. Kortet skal være relativt billigt (500 - 600 kr) og skal kunne
anvendes til at afspille DVD-film på TV'et. Kortet skal ikke bruges til spil
i særlig stor udstrækning.

Jeg har kig på GeForce4 MX440 og GeForce3 Ti-200.

Efter sigende skulle Ti-200 være hurtigst til spil (- og understøtter
DirectX 8.1), mens MX440 understøtter en del nye funktioner (- såsom
Accuview Antialiasing)

Jeg håber nogen vil være behjælpelige med at lede mig på rette vej...

På forhånd tak

Thomas Hvalsø
mr-whalesea@get2net.dk

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 14-01-03 11:37

"Thomas Hvalsø Sørensen" <mr-whalesea@anarki.dk> wrote in message
> [...]
>
> Efter sigende skulle Ti-200 være hurtigst til spil (- og understøtter
> DirectX 8.1), mens MX440 understøtter en del nye funktioner (- såsom

Ud fra dine behov skal du nok vælge GF4-kortet, da det er det bedste af de 2
kort til tv-out.
Hvis du derimod kun skulle bruge det til spil, skulle du vælge GF3.

Mvh.

Mads