Håndbold
Fra : Jytte Thrane

Dato : 13-01-03 12:23

Jeg har nu i et par måneder læst med i denne gruppe og til min stadig større
undring, er der næsten ingen indlæg ang. håndbold.
Hvor er alle håndboldtilhængerne henne ??

hilsen Jytte Thrane

Fra : Zilla

Dato : 13-01-03 12:58

> [...]
større
> undring, er der næsten ingen indlæg ang. håndbold.
> Hvor er alle håndboldtilhængerne henne ??

Prøv på TV2-Sportens debatside. Jeg plejede at poste der, men har opgivet
eftersom 90% af indlæggene derinde nu handler om håndbold, og fans af andre
sportsgrene er rykket ud til NG'erne.

Carsten

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 15-01-03 18:35

"Jytte Thrane" <jjhornum@mail.tele.dk> writes:

> Jeg har nu i et par måneder læst med i denne gruppe og til min stadig større
> undring, er der næsten ingen indlæg ang. håndbold.
> Hvor er alle håndboldtilhængerne henne ??

Måske venter de alle på at nogen andrer starter nogen interessante
tråde?

Fra : Claus

Dato : 16-01-03 15:45

in article rjznq2uxj0.fsf@zuse.dina.kvl.dk, Per Abrahamsen at
abraham@dina.kvl.dk wrote on 15/01/03 18:34:

> [...]
..... det den der med den lille bold, ik? :))

Claus Vinnich
Bramming

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-01-03 16:17

d. 16/01/03 15:45 skrev Claus på vinnich-spam@mobilixnet.dk i artiklen
BA4C8406.FA5D%vinnich-spam@mobilixnet.dk:

> .... det den der med den lille bold, ik? :))

Tænker du ikke på bordtennis eller tennis?

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen