Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Graffik måske
Fra : D.Riis

Dato : 13-01-03 09:21

Hejsa..
Ved ikke om det er her inde ,men prøver...har problemmer med at når knægten
spiller pixeline,Rasmus klump eller andre børnespil så kommer den blå skærm
med hardware fejl og computeren genstarter:Det sjove er´at jeg sagtens kan
spille meget krævende spil såsom nhl2003,mafia og hitman2 uden
problemmer,nogen der har et bud på hvad problemmet kan være
MVH DENIS

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-01-03 09:27

D.Riis wrote:
> [...]
> Det sjove er´at jeg sagtens kan spille meget krævende spil
> såsom nhl2003, mafia og hitman2 uden problemmer,nogen der

Ang. genstart og fejlmeddelelser kan det slås fra i:
Kontrolpanel -> System -> Avanceret -> Indstillinger for
Start og Genoprettelse -> Fjern flueben i "Genstart automatisk"
og "Send administrativ besked".

Samt:
Kontrolpanel -> System -> Avanceret -> Fejlrapportering
-> Sæt kryds i "Deaktiver fejlrapportering".

/Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-01-03 09:29

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> [...]
>
> Samt:
> Kontrolpanel -> System -> Avanceret -> Fejlrapportering
> -> Sæt kryds i "Deaktiver fejlrapportering".

Ups, ovenstående gælder kun under Windows XP.

/Mikael

Fra : D.Riis

Dato : 13-01-03 16:45

Har windows xp,men hvorfor gør den det og det hjælper vel ikke bare at
fjerne et flueben,for så kommer den blå skærm med hardware fejl bare....

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3e2278da$0$143$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-01-03 22:51

D.Riis wrote:
> Har windows xp,men hvorfor gør den det

Skriv hele fejlmeddelelsen ned og send den hertil, så kan vi
søge lidt efter den på google.com og finde nogle løsningsmuligheder.

> og det hjælper vel ikke bare at fjerne et flueben, for så kommer
> den blå skærm med hardware fejl bare....

Muligvis, men den vil ikke genstarte i de fleste af tilfældene.

/Mikael