Anti-Mac spotting...
Fra : Simon T

Dato : 13-01-03 07:50

Hvis der er nogen der holder Ingeniøren, er de måske også faldet over
denne kuriøsitet i "Året rundt"-magasinet der kom omkring jul:

I artiklen om Irakiske civilingeniør der blev nomineret til årets
produktpris for en jordskælvsdæmper har der sneget sig følgende linje
ind:

">>Jeg vidste, jeg ville arbejde med dæmpere - og to dage efter havde
jeg ideen,<< fortæller Imad Mualla og tilføjer, at han blev meget
inspireret af IBMs kampagne, "Think Different"...

Der kan man da tale om at have misforstået nogen...

Simon T

--
http://www.rhk.dk/users/mac/

Fra : Esben rasmussen

Dato : 13-01-03 12:50

Var der nogen der lagde mærke til TiBooken i stjerne for en aften ... Som
gik ned og restartede med med OS 9 opstarts skærm på storskærmen oppe på
scenen : ) forrige gang.

--
Mvh. Esben Rasmussen