G4Ti4200 Vs. Radeon 9500Pro
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 13-01-03 07:38

Hej

Jeg skal til at have et nyt grafikkort og står og svinger mellem disse to,
men hvilket et er bedst og hvorfor, skal bruge det til at spille og se film
både på computeren og på fjernsynet.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364647914

El.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017893

På forhånd tak

Torben

Fra : Kim

Dato : 13-01-03 12:48

"Torben Christoffersen" <minibus@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg skal til at have et nyt grafikkort og står og svinger mellem disse to,
> men hvilket et er bedst og hvorfor, skal bruge det til at spille og se

Jeg ville gå efter 9500 Pro hvis jeg skulle vælge mellem de to :)
der er nogle sider her hvor du kan samligne med TI 4200.

http://makeashorterlink.com/?O23425113

Fra : Per Larsen

Dato : 13-01-03 16:45

Jeg ville gå efter et Radeon 9500 non pro og med 128mb ram, derefter vil jeg
downloade Rage 3d's hack af driveren, så jeg kunne lave det om til et Radeon
9700, og så derefter clocke det til en pro :).

Mvh.
Per

kilde: www.Xbitlabs.com

Fra : Martin K

Dato : 13-01-03 18:31

Per Larsen wrote:
> Jeg ville gå efter et Radeon 9500 non pro og med 128mb ram, derefter
> vil jeg downloade Rage 3d's hack af driveren, så jeg kunne lave det
> om til et Radeon 9700, og så derefter clocke det til en pro :).

Er det et software hack eller er det ikke noget med at man skal i gang med
at lodde en ledning på i bunden af kortet?

--
Martin K

Fra : Kim

Dato : 14-01-03 10:36

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message
> Er det et software hack eller er det ikke noget med at man skal i gang med
> at lodde en ledning på i bunden af kortet?

Det er software, læs evt mere her :)

http://www.rage3d.com

Fra : Michael Melby

Dato : 14-01-03 11:19

Når man så har "upDated" sin Radeon 9500 til radeon 9700. Skal man så ha en
anden køler på GPU'en? Eller kan man forsætte med den standard køler´???

Hvilke producents mærke skal man vælge???

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 14-01-03 17:24

Det skal lige nævnes at Radeon9500Pro med final retail drivere er hurtigere
end GF4Ti4600 med og uden FSAA og anisotropicfiltering.
-Niels-

Michael Melby <michael.melby@city.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b00o6a$1nj$1@news.cybercity.dk...