kun for mænd og drenge
Fra : Bo

Dato : 13-01-03 00:18

Ja det er kun drenge og mænd der kan svare

Hvilken alder fik du udløsning 1.gang ?
Hvordan med hånden eller det kom bare midt om natten ?
Har du dyrket fælles onani med en skolekammerat ?
Har din far lært dig noget om onani og vist dig hvordan ?
Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig set deres far) ?
Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang ?
Har nogen slugt til sperm ?
Har du dyrket oral på andre fyre ?
Har du barberet dig på pik og nosser ?

Fortæl fortæl, tak fordi du svarede og læste mine spørgsmål, jeg afventer med spændt svar.

vh /bo

Fra : Anonym - Såvidt det ~

Dato : 13-01-03 00:23

> Hvor gammel er du?
Jeg er 17

> Hvilken alder fik du udløsning 1.gang ?
13

> Hvordan med hånden eller det kom bare midt om natten ?
Hånd

> Har du dyrket fælles onani med en skolekammerat ?
Nej

> Har din far lært dig noget om onani og vist dig hvordan ?
Nope

> Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig set deres
far) ?
Ja

> Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang ?
Er ikke til piger. Begyndte med drenge første gang da jeg var 16. Gensidig
onani & oralsex

> Har nogen slugt til sperm ?
Nej

> Har du dyrket oral på andre fyre ?
Ja

> Har du barberet dig på pik og nosser ?
Nej sQ

> Fortæl fortæl, tak fordi du svarede og læste mine spørgsmål, jeg afventer
med spændt svar.
Var så lidt

Fra : Stranger on news

Dato : 13-01-03 00:35

On Mon, 13 Jan 2003 00:17:33 +0100, Bo wrote:

> Hvilken alder fik du udløsning 1.gang ?

13-14 år?

> Hvordan med hånden eller det kom bare midt om natten ?

Med hånden.

> Har du dyrket fælles onani med en skolekammerat ?

Ja

> Har din far lært dig noget om onani og vist dig hvordan ?

Nei

> Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig set deres
> far) ?

Sure

> Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang
> ?

Helt vanlig samleje.

> Har nogen slugt til sperm ?

Nei.

> Har du dyrket oral på andre fyre ?

Ja.

Fra : Thunderbird @ 7100

Dato : 13-01-03 01:21

On Mon, 13 Jan 2003 00:17:33 +0100, "Bo" <bolten@Xofir.dk> wrote:

>Ja det er kun drenge og mænd der kan svare
>
>Hvilken alder fik du udløsning 1.gang ?

15

>Hvordan med hånden eller det kom bare midt om natten ?

Hånden

> [...]

Ja

>Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang ?

18 år, almindeligt samleje.

>Har nogen slugt til sperm ?

Nej

>Har du dyrket oral på andre fyre ?

Nej

>Har du barberet dig på pik og nosser ?

Til tider, men mest fordi at jeg ellers kan komme ud for at kondomerne sætter sig fast i mine
kønshår *Av Av* Skulle jeg hilse og sige

>Fortæl fortæl, tak fordi du svarede og læste mine spørgsmål, jeg afventer med spændt svar.

Var så lidt, håber at de kan bruges .

Flemming Jacobsen
Der har overvejet at tage en tur til USA.
For derefter at tage en tur tværs over.

Fra : Groover

Dato : 13-01-03 09:02

> [...]
Ja
> Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang ?
17, hun gjorde ingenting i starten
> Har nogen slugt til sperm ?
Ja

Fra : KG

Dato : 13-01-03 09:05

"Bo" <bolten@Xofir.dk> wrote in news:avst24$boc$1@sunsite.dk:

> Ja det er kun drenge og mænd der kan svare
>
> Hvilken alder fik du udløsning 1.gang ?
11 år

> Hvordan med hånden eller det kom bare midt om natten ?
Hånden (har vist aldrig oplevet det at vågne med en våd plet på dynen)

> Har du dyrket fælles onani med en skolekammerat ?
nej

> Har din far lært dig noget om onani og vist dig hvordan ?
nej

> Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig set deres
> far) ?
ja

> Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang
> ?
29 (jep, bedre sent end aldrig), alm. samleje

> Har nogen slugt til sperm ?
jep 5 ud af 10, altså halvdelen

> Har du dyrket oral på andre fyre ?
nej

> Har du barberet dig på pik og nosser ?
enkelte gange

/KG

Fra : Nicolai

Dato : 13-01-03 11:14

On Mon, 13 Jan 2003 00:17:33 +0100, "Bo" <bolten@Xofir.dk> wrote:

>Hvilken alder fik du udløsning 1.gang ?

Tør orgasme: ca. 8 år. (Har onaneret siden 6-7 års alderen og haft
seksuelle fantasier siden jeg blev født).

Udløsning med sperm: 11 år.

>Hvordan med hånden eller det kom bare midt om natten ?

Med hånden.

>Har du dyrket fælles onani med en skolekammerat ?

Nej med flere Men ikke på samme tid

>Har din far lært dig noget om onani og vist dig hvordan ?

nej.

>Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig set deres far) ?

Ja, i forbindelse med bad (svømmehal o.l), omklædning osv.

>Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang ?

Aldrig pige. Fyr, var 21, suttede pik på hinanden.

>Har nogen slugt til sperm ?

Jeg har vel ca. 400 gange. Mit er vel blevet slugt ca. 1500 gange

>Har du dyrket oral på andre fyre ?

Ja. Ofte.

>Har du barberet dig på pik og nosser ?

Ja. Ofte - i perioder.

>Fortæl fortæl, tak fordi du svarede og læste mine spørgsmål, jeg afventer med spændt svar.

Bo, så mangler vi også lige at du selv svarer på det!

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Bo

Dato : 13-01-03 13:53

"Bo" <bolten@Xofir.dk> skrev i en meddelelse news:avst24$boc$1@sunsite.dk...
> Ja det er kun drenge og mænd der kan svare
>
> Hvilken alder fik du udløsning 1.gang ? = 14
> Hvordan med hånden eller det kom bare midt om natten ? = kom om natten
> Har du dyrket fælles onani med en skolekammerat ? = NEJ
> Har din far lært dig noget om onani og vist dig hvordan ? = NEJ
> Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig set deres far) ? = NEJ
> Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang ? = 14
Jeg legede læge/sygeplejerske med min kusine og vi fik bank, fordi far opdagede os nøgen
En anden gang berørte vi hinandens "køn" også her fik vi begge spanskrør af far
Siden har jeg aldrig haft min pik i nærheden af en pige, er derfor 100 pct til fyre og
gerne i naturen.
> Har nogen slugt dit sperm ? = JA
> Har du dyrket oral på andre fyre ? = JA
> Har du barberet dig på pik og nosser ? = JA - ALTID GLAT og elsker at slikke og nulre

Tak for de mange svar udfor = tegnet mine egne svar som Nicolai foreslog

vh/ bo

Fra : Peter Martyn

Dato : 13-01-03 14:22

"Bo" <bolten@Xofir.dk> skrev i en meddelelse news:avst24$boc$1@sunsite.dk...
> Ja det er kun drenge og mænd der kan svare
>
> Hvilken alder fik du udløsning 1.gang ?

14 år
> Hvordan med hånden eller det kom bare midt om natten ?

i badet da min mor vaskede mit hår

> Har du dyrket fælles onani med en skolekammerat ?

mange gange

> Har din far lært dig noget om onani og vist dig hvordan ?

jeps. det gør han stadig

> Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig set deres
far) ?

så sent som igår

> Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang ?

stort

> Har nogen slugt til sperm ?

hvad er du een ?

> Har du dyrket oral på andre fyre ?'

hvad rager det dig ?

> Har du barberet dig på pik og nosser ?

det kunne du godt li' at vide. pervert !!

> Fortæl fortæl, tak fordi du svarede og læste mine spørgsmål, jeg afventer
med spændt svar.

så har du også nogte du kan spille pik efter .......BÅTNAKKE !!

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-01-03 14:28

"Peter Martyn" <Jodle-Kongen@ofir.dk> wrote in message
> "Bo" <bolten@Xofir.dk> skrev i en meddelelse

> 14 år

Hahaha.

> i badet da min mor vaskede mit hår

Dine pubeshår, right?

> mange gange

Og du gør det stadig, right?

> jeps. det gør han stadig

Det vidste vi godt.

> så sent som igår

Da du babbede horn på ham?

> stort

Og det sidder der stadig.

> hvad er du een ?

Nej, han er to. Hvad er du: Tre eller fire?

> hvad rager det dig ?

Han vil vel bare vide, om du også har babbet horn på ham.

> det kunne du godt li' at vide. pervert !!

Ja, og du drømmer om at fotografere det og lægge det ud på internet,
right?

> så har du også nogte du kan spille pik efter .......BÅTNAKKE !!

En af dine spillevenner? I har måske ligefrem skrevet indlægget sammen?
Eller I er måske ligefrem én og samme person? Dejligt med lidt
rollespil, ikke?

--
-Jens B.

Fra : Peter Martyn

Dato : 14-01-03 00:38

> En af dine spillevenner? I har måske ligefrem skrevet indlægget sammen?
> Eller I er måske ligefrem én og samme person? Dejligt med lidt
> [...]

Aner ikke hvad du skriver om. Jens Lort !

fatter forøvrigt ikke at der er nogen der gider at svare på
hans spørgsmål seriøst. da det helt klart er et pikspilnings-
projekt fra Bo's side.

Fra : Tomas O.

Dato : 14-01-03 00:46

"Peter Martyn" <Jodle-Kongen@ofir.dk> wrote in

SNIP
> fatter forøvrigt ikke at der er nogen der gider at svare på
> hans spørgsmål seriøst. da det helt klart er et pikspilnings-
> projekt fra Bo's side.

Jeg vil give dig ret.

Tomas

Fra : Henning

Dato : 14-01-03 08:08

Tomas O. wrote:
> "Peter Martyn" <Jodle-Kongen@ofir.dk> wrote in
>
> SNIP
>
> Jeg vil give dig ret.

'Nej det er sku da en der samler materiale
til et folkeskoleprojekt, eller en EB journalist *G*

MVH
Henning

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-01-03 10:31

"Peter Martyn" <Jodle-Kongen@ofir.dk> wrote in message

> fatter forøvrigt ikke at der er nogen der gider at svare på
> hans spørgsmål seriøst. da det helt klart er et pikspilnings-
> projekt fra Bo's side.

Du hoppede da i med begge ben selv. Er du også en pikspiller, der ivrigt
deltager i pikspilningsprojekter?

--
-Jens B.

Fra : Peter Martyn

Dato : 14-01-03 14:44

> Du hoppede da i med begge ben selv. Er du også en pikspiller, der ivrigt
> deltager i pikspilningsprojekter?

tag dig lige lidt sammen og prøv at LÆS mine svar på bo's spørgsmål.

men jeg har nærmere indtrykket at du er lidt tung i det....og så er du jo
undskyldt !

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-01-03 15:02

> tag dig lige lidt sammen og prøv at LÆS mine svar på bo's spørgsmål.

Hvad med, at du tog dig lidt sammen og LÆSTE mine kommentarer til dit
indlæg. Mener du, at du ikke faldt i, fordi du kaldte ham "pervert" og
"BÅTNAKKE", og i øvrigt forekom svært sarkastisk i dine kommentarer? Har
du svært ved at tåle din egen most? Så du _mig_ svare på mandens
latterlige bøsserøvsspørgsmål?

> men jeg har nærmere indtrykket at du er lidt tung i det....og så er
> du jo undskyldt !

Vel er jeg så og det er desværre mere, end man kan sige om dig -
undskyldt altså.

Futtelut, perverse, pikspillende BÅTNAKKE!

--
-Jens B.

Fra : PerX ...

Dato : 15-01-03 13:31

In article <wLUU9.11692$1m2.1175@news.get2net.dk>, bruun_jens@hotmail.com
says...

> Futtelut, perverse, pikspillende BÅTNAKKE!

*plonk*

Fra : Ally

Dato : 13-01-03 14:35

>Hvilken alder fik du udløsning 1.gang ?
Ca. 12 år

> [...]

Nej

>Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig set deres far) ?
Ja, i svømmehal og lign.

>Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang ?
21. Oral og almindeligt samleje

>Har nogen slugt til sperm ?
Forstår ikke helt dit spørgsmål. Jeg har aldrig slugt sperm, men mit
er blevet slugt.

>Har du dyrket oral på andre fyre ?
Ja

>Har du barberet dig på pik og nosser ?
Engang i mellem ja

>Fortæl fortæl, tak fordi du svarede og læste mine spørgsmål, jeg afventer med spændt svar.

Vi afventer også spændt dine svar

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Flemming

Dato : 13-01-03 15:07

wrote in dk.snak.seksualitet:

> Ja det er kun drenge og mænd der kan svare
>
> Hvilken alder fik du udløsning 1.gang ?

da jeg var omkring 12.

> Hvordan med hånden eller det kom bare midt om natten ?

Hånd.

> [...]

Nej,

> Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig set deres far) ?

Ja,

> Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang ?

Aldrig,

> [...]

ja,

> Fortæl fortæl, tak fordi du svarede og læste mine spørgsmål, jeg afventer med spændt svar.

*S*

Flemming

Fra : Deep Blur

Dato : 13-01-03 17:09

> [...]
> Har din far lært dig noget om onani og vist dig hvordan ? Nej
> Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig set deres
far) ? Ja, men ikke i sexuel hensigt.
> Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang ?
4-5 år .. Petting, så vidt jeg husker.
> Har nogen slugt til sperm ?
Der er noget med den sætning.. Hvis du mener: Har nogen slugt dit sperm!! så
JA.
> Har du dyrket oral på andre fyre ? Nej .. Føj.
> Har du barberet dig på pik og nosser ? Nej, Ikke fortiden
>
> Fortæl fortæl, tak fordi du svarede og læste mine spørgsmål, jeg afventer
med spændt svar.

NP .. anytime

DeepBlur,
--------------------
E-mail?!? .. Ask! ;)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-01-03 22:14

[Bo | Mon, 13 Jan 2003 00:17:33 +0100]

>Hvilken alder fik du udløsning 1.gang ?
12-13

>Hvordan med hånden eller det kom bare midt om natten ?
Hånden

>Har du dyrket fælles onani med en skolekammerat ?
Jada (massere af gange)

>Har din far lært dig noget om onani og vist dig hvordan ?
Nix! (heldigvis ikke)

>Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig set deres far) ?
Ja

>Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang ?
16, vi dyrkede traditionel samleje.

>Har nogen slugt til sperm ?
ahva? Well, nogen har slugt min og jeg har slugt nogens

>Har du dyrket oral på andre fyre ?
Ja (MON ikke)

>Har du barberet dig på pik og nosser ?
Kun to gange, fuck hvor det klør!

>Fortæl fortæl, tak fordi du svarede og læste mine spørgsmål, jeg afventer med spændt svar.
Kommer der noget statistik eller andet?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Steen Johansen

Dato : 13-01-03 23:14

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
[
>Har nogen slugt til sperm ?
ahva? Well, nogen har slugt min og jeg har slugt nogens

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Omo snak af værste slags pyt
Mvh steen

Fra : Fluffi

Dato : 13-01-03 22:53

> Ja det er kun drenge og mænd der kan svare
>
> Hvilken alder fik du udløsning 1.gang ?

Mon ikke jeg har været omkring 10 år. Jeg legede ihvertfald meget med den
fra 8-10 års alderen.

> Hvordan med hånden eller det kom bare midt om natten ?

Det har nok været med hånden. Sad altid ude på gulvet på det lille toilet og
hyggede mig. Min mor troede jeg havde dårlig mave :)

> Har du dyrket fælles onani med en skolekammerat ?

Nix.

> Har din far lært dig noget om onani og vist dig hvordan ?

Nej, heldigvis.

> Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig set deres
far) ?

Ja, i svømmehallen.

> Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang ?

Tror jeg var omkring 23. Ganske almindeligt samleje.

> Har nogen slugt til sperm ?

Næh.

> Har du dyrket oral på andre fyre ?

Nix. Jeg er til piger.

> Har du barberet dig på pik og nosser ?

Ja, det er skønt! Glat er vejen til bedre velvære!

> Fortæl fortæl, tak fordi du svarede og læste mine spørgsmål, jeg afventer
med spændt svar.

Sjov lille spørgeleg :)

Fluffi
http://fluffi.diaper.dk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 13-01-03 22:40

"Bo" <bolten@Xofir.dk> wrote in message news:avst24$boc$1@sunsite.dk...
> Ja det er kun drenge og mænd der kan svare
>
> Hvilken alder fik du udløsning 1.gang ?
13
> Hvordan med hånden eller det kom bare midt om natten ?
Med hånden... Det sker da ikke af sigselv..
> Har du dyrket fælles onani med en skolekammerat ?
Øhhhhhh... Nejda..
> Har din far lært dig noget om onani og vist dig hvordan ?
Nope..
> Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig set deres
far) ?
Indtil flere gange på vej til eller fra badeværelset..
> Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang ?
Hmmmmm... Lad os bare sige at jeg var RET SENT ude... Det må være svar nok..
Hvad gjorde HUN ved mig... Slikkede mig... Men det var jo kun en lille del
af det..
> Har nogen slugt til sperm ?
Kun min egen...
> Har du dyrket oral på andre fyre ?
Nope.. Er 100% hetero..
> Har du barberet dig på pik og nosser ?
Selvfølgelig..

> Fortæl fortæl, tak fordi du svarede og læste mine spørgsmål, jeg afventer
med spændt svar.

> vh /bo

/Henning

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 13-01-03 23:00

> Ja det er kun drenge og mænd der kan svare

Så kan jeg vist nok stadig være med!

> Hvilken alder fik du udløsning 1.gang ?

Ca. 13 år, så vidt jeg husker!

> Hvordan med hånden eller det kom bare midt om natten ?

Med hånden. Det der med at det bare kom midt om natten, er bare
noget man siger til sin mor, når hun kommentere poletten på
lagnet Heldigvis dyrkede jeg sport, og havde altid hlemt at
lægge håndklædet til vask!

> [...]

Nej.

> Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig

Ja tit.

> Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig
1. gang ?

Fandt et pornoblad da vi var 7-8 år, og sammen prøvede vi både at
slikke, sutte og have samleje. Det var nu ikke så fantastisk men
meget spændende... Det var langt bedre som 16 årig...

> Har nogen slugt til sperm ?

Har nogen slugt mit = Ja
Har jeg slugt = Ja mit eget.

> Har du dyrket oral på andre fyre ?

Ikk' endnu!

> Har du barberet dig på pik og nosser ?

Ja med jævne mellemrum.

> Fortæl fortæl, tak fordi du svarede og læste mine spørgsmål,
jeg afventer med spændt svar.

OK så!

Lars

Fra : Ikke denne gang

Dato : 16-01-03 22:50

"Bo" <bolten@Xofir.dk> skrev i en meddelelse news:avst24$boc$1@sunsite.dk...
> Ja det er kun drenge og mænd der kan svare
>
> Hvilken alder fik du udløsning 1.gang ?
10
> Hvordan med hånden eller det kom bare midt om natten ?
en morgen med hånden (og blev temmelig forskrækket, men det var jo dejligt
så jeg fortsatte)
> Har du dyrket fælles onani med en skolekammerat ?
nej, men med en god ven.
> Har din far lært dig noget om onani og vist dig hvordan ?
nej.
> Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig set deres
far) ?
Ja, i svømmehal o.lign.
> Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang ?
17, Stående samleje i en baggård på strøget (Kbh.) på vej hjem fra en
studenter fest.
> Har nogen slugt til sperm ?
ja, min egen.
> Har du dyrket oral på andre fyre ?
ja, et par gange uden udløsning.
> Har du barberet dig på pik og nosser ?
ja, men ikke lige for tiden.

Fra : Ole

Dato : 18-01-03 20:16

> [...]
> Har du dyrket fælles onani med en skolekammerat ?
ja
> Har din far lært dig noget om onani og vist dig hvordan ?
ja, da jeg fortalte om hvordan jeg spillede pik, så sagde min far se her Ole sådan gør far
> Har du set din far nøgen (undskyld men nogle drenge har aldrig set deres far) ?
ja altid
> Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1. gang ?
aldrig, jeg er 100 pct bøsse
> Har nogen slugt din og dig selv sperm ?
ja min far slugte min og jeg slugte hans, jeg har nok slugt 2500 gange
> Har du dyrket oral på andre fyre ?
ja masser af gange
> Har du barberet dig på pik og nosser ?
ja altid det er min far også

Godt fundet på

Fra : niceboy

Dato : 09-05-03 19:29

"Bo" skrev d. 13-01-03 00:18 dette indlæg :
> [...]
> Hvordan med hånden eller det kom bare midt om natten ?
Med hånden
> Har du dyrket fælles onani med en skolekammerat ?
Ja -flere gange
> [...]
deres far) ?
Ja
> Hvilken alder begyndte du med en pige og hvad gjorde hun på dig 1.
15 år, spillede pik på mig
> Har nogen slugt til sperm ?
Ja, jeg har slugt sperm
> Har du dyrket oral på andre fyre ?