Jeg græder
Fra : Ole :-\)

Dato : 13-01-03 00:08

Jeg vil bare lige sige jeg græder over 49'ers er ude i kampen om SuperBowl

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Zilla

Dato : 13-01-03 02:23

> Jeg vil bare lige sige jeg græder over 49'ers er ude i kampen om SuperBowl
> --
> Venlig hilsen
> Ole

Jeg er også tårerne nær...men det er glædestårer! Ganske vist får vi ingen
Bay Area Bowl, men Raiders' magtdemonstration mod det såkaldte "AFC's
hottest team" var en nydelse at følge.

Nu gælder det så Titans i AFC-finalen, og det skal nok blive spændende, al
den stund at min bedste ven er Titans-fan...Raiders vil formentlig få det
sværere med en meget mobil QB som McNair, end de havde det mod en
pocket-passer som Pennington, men mon ikke Raiders klarer den? Jeg synes, at
de uden nogen tvivl har bevist, at de er AFC's bedste hold.

NFC-finalen mellem Philly Eagles og Tampa Bay Bucs ser utrolig spændende ud.
Mit bud er Buccaneers. Den måde, hvorpå de udspillede 49ers var skræmmende,
og det mest uhyggelige er næsten erkendelsen af at de har fået et offense
som næsten matcher deres gennem mange år frygtindgydende defense. Men jeg
håber på Eagles, for en finale mellem Raiders og Bucs vil betyde gensyn med
Jon Gruden - og hvis nogen har forudsætningerne til at stoppe Raiders'
offense - så er det manden, der selv opfandt det.

Ole, så du i øvrigt det billede af Packers' coaching staff fra '92, som blev
vist under kampen mellem Bucs og 49ers? Rimelig imponerende at have Sherman,
Mariucci, Andy Reid og Gruden i samme staff .

Carsten

Fra : Ole :-\)

Dato : 13-01-03 16:33

Zilla skrev
> Jeg er også tårerne nær...men det er glædestårer! Ganske vist får vi ingen
> Bay Area Bowl, men Raiders' magtdemonstration mod det såkaldte "AFC's
> hottest team" var en nydelse at følge.

Ja rart var det da at Jets ikke kom videre, men det er lidt mærkeligt at
holde med Raiders som har taget flere gode spillere fra mit hold (hvem sagde
Rise?!) og så ligger de så tæt som man kan gøre uden at dele stadion som
Jets og Giants

> [...]
at
> de uden nogen tvivl har bevist, at de er AFC's bedste hold.

Jeg er "bange" for at Raiders vinder og selvom jeg ikke tidligere i år var
imponret over deres spil har de i sen sæsonnen været hotte og det er ganske
fortrent at de er nået til AFC-finanel. Med TT ved jeg ikke, har vi
overhovedet set dem spille i år? Jeg kan ikke huske det, hvilket er med til
at gøre det lidt svært at bedømme deres styrke - men jeg håber på dem.

> [...]
> Jon Gruden - og hvis nogen har forudsætningerne til at stoppe Raiders'
> offense - så er det manden, der selv opfandt det.

Jeg ved ikke med Tampa. Godt nok udspillede de 49ers, men det var et tamt
49ers hvor Owens greb 4 bolde for 35 yards, og Garcia slet ikke fik noteret
nogle løb. - Det er måske det gode forsvarsskyld, men flere gange gættede
jeg på han selv løb ind (bl.a. fra 6 yard linien). Et 49ers som ikke bruger
et så stærkt par fremadrettet kan ikke vinde.

Eagels har vi desværre heller ikke set meget til i år - der har været alt
for meget AFC East i år, og for lidt af de andre. - Jeg håber på Eagels og
Titans i SuperBowl.

> [...]
Sherman,
> Mariucci, Andy Reid og Gruden i samme staff .

Ja, jeg mente også jeg havde hørt om det tidligere. Det er jo lidt vildt at
såmange kommer fra den kolde ostestat og har så stor succes - lidt en glæde.

--
Venlig hilsen

Ole
http://usenet.dk/netikette/signatur.html

Fra : Mikkel Paulsen

Dato : 13-01-03 15:35

" Ole " <ole@spørg.mig> skrev i en meddelelse
> Jeg vil bare lige sige jeg græder over 49'ers er ude i kampen om SuperBowl

> [...]

Ja hold da kæft for en skuffelse! Håbede sq lige på Guldhjelmene og Garcia
kunne klare det hele vejen meeeen... nej!
Jeg er 100% 49'ers fan, men nu når de er ude - håber jeg på Eagles og
McNabb, selvom det bliver en uhyggelig svær/spændende kamp mod Bucaneers på
søndag!

Mit bud på Super Bowl: Eagles vs. Raiders!
Hvad tror I?

/Mikkel