Vines, Hives
Fra : Kim Riber

Dato : 12-01-03 22:57

Hej Gruppe

Jeg søger bands der spiller i samme stil som subj.

Jeg er bare totalt faldet for deres såkaldte "stil" Kan ikke fortælle
hvorfor, det har bare sagt pling.

--
Kim Riber

Fra : Martin Petersen

Dato : 13-01-03 00:44

"Kim Riber" <riber@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Jeg søger bands der spiller i samme stil som subj.
>
> Jeg er bare totalt faldet for deres såkaldte "stil" Kan ikke fortælle
> hvorfor, det har bare sagt pling.

Hvis jeg ikke tager helt fejl er The Strokes ovre i den stil også.

- Martin

Fra : Nimo

Dato : 13-01-03 02:36

Jeps. Prøv også International Noise Conspiracy, Black Rebel Motercycle Club,
White Stripes, og måske og så mit eget orkester The Defectors Det er nu
ikke helt løgn. Se f.eks nogle af de andmeldelser vi har fået. De er på
http://www.thedefectors.com og ligger under LP/CD menuen. Der findes
utroligt meget af den type musik, men Hives er nu i en klasse for sig.
Spillede sammen med dem i Vordingborg i 2000 på en festival kaldet Gutter
Island. Det var selvsagt inden de blev kanon store.

Håber det kunne bruges.

Morten

Fra : Rune

Dato : 14-01-03 19:47

Hives har nu efter min mening været "store" i lang tid - måske bare kun i
den scandinaviske undergrund.
Deres (vistnok) første album fra '97 Barely Legal kan helt sikert
anbefales..

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 13-01-03 10:23

"Kim Riber" <riber@yahoo.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg søger bands der spiller i samme stil som subj.
>
> Jeg er bare totalt faldet for deres såkaldte "stil" Kan ikke fortælle

The Makers? Lidt mere tidlig Rolling Stones/The Who/The Kinks-agtige, men de
sparker altså mås.

Kasper

Fra : Nimo

Dato : 13-01-03 12:40

"Kasper Kristensen" <spamkhkspam@mindgroup.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim Riber" <riber@yahoo.com> wrote in message

> The Makers? Lidt mere tidlig Rolling Stones/The Who/The Kinks-agtige, men
> [...]

Jeps. The Makers. Super band. Dem glemte jeg faktisk

Mort Harder