gear på yamse 4g.
Fra : Jynis

Dato : 12-01-03 21:33

Jeg har lige købt en yammah 4 gear dx er, men den hopper ud af 2. gear kan
det ske at være koblingen der skal strammes eller skal jeg begynde at
renovere gearkassen.
Mvh.johs

Fra : Holger Danske

Dato : 13-01-03 08:33

Jynis wrote:
> Jeg har lige købt en yammah 4 gear dx er, men den hopper ud af 2.
> gear kan det ske at være koblingen der skal strammes eller skal jeg
> begynde at renovere gearkassen.
> Mvh.johs

Gearkassen, koplingen kan ikke få den til at hoppe ud af gear, du kan maile
mig privat, hvis du skal bruge hjælp, jeg har selv 3 Yamser, og den ene står
med gearkassen ude, da den skulle renoveres, jeg har muligvis også et 2'det
gearhjul hvis det skulle blive nødvendigt..
Du skal ikke svare direkte på den adresse jeg sender fra, men sende
til.............
familien_riise@adslhome.dk

Allan
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : René

Dato : 13-01-03 12:13

Det kan måske også være en af de låseringe der sidder på en af gear
akslerne?
Der måske er knækket eller hoppet ud af sin "revne"

René

Fra : Mette og René

Dato : 30-01-03 19:00

Fandt du nogensinde ud af hvad der var galt med gearkassen?

René

Fra : Jynis

Dato : 30-01-03 21:48

"Mette og René" <tdcspace@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Fandt du nogensinde ud af hvad der var galt med gearkassen?
>
> René
>
> nej men det er ikke et så stort problem at det betyder noget og undskyld
at jeg har været lidt fraværende, men hvis det bliver et problem kan jeg ske
at få brug for hjælp med at skifte gearkassen (der var en ny ren. med i
købet)

Fra : Mette og René

Dato : 02-02-03 20:04

> at jeg har været lidt fraværende, men hvis det bliver et problem kan jeg
ske
> at få brug for hjælp med at skifte gearkassen (der var en ny ren. med i
> købet)

Hvor er du i landet?

René