SMS 1200 nr.??
Fra : Allan Pedersen

Dato : 12-01-03 20:03

Hej Gruppe.

Er der nogen her der har nogen oplysninger om hvodan den sms service virker
hvor man fx sender en sms til et 1200 nr og så får en ringetone eller et
loge osv. Nu tænker jeg ikke på hvordan jeg sender en sms og derefter
modtager et logo, men på teknikken bag.

Med Venlig hilsen

Allan Pedersen

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 12-01-03 20:54

On Sun, 12 Jan 2003 20:02:44 +0100, Allan Pedersen wrote in dk.erhverv
<7ZiU9.34510$Hl6.3822260@news010.worldonline.dk>:

> [...]
>hvor man fx sender en sms til et 1200 nr og så får en ringetone eller et
>loge osv. Nu tænker jeg ikke på hvordan jeg sender en sms og derefter

Jeg vil tro du har større chancer i news:dk.teknik.telefoni.mobil

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 14-01-03 15:12

"Allan Pedersen" <allanmp@private.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor man fx sender en sms til et 1200 nr og så får en ringetone eller et
> loge osv. Nu tænker jeg ikke på hvordan jeg sender en sms og derefter

Der er en fin gennemgang i PC WORLD nr. 1 Januar 2003 (det nye).

Den største udbyder (WASP) på det danske marked hedder Unwire.

Mikkel Andreasen