Siemens eller Panasonic?
Fra : pizzaman

Dato : 12-01-03 19:23

Ved gennemlæsning af diverse indlæg er jeg kommet frem til, at jeg vil vælge
mellem Siemens eller Panasonic. Men hvordan er det med priserne og
kvaliteten? Er I tilfredse med jeres modeller? Jeg vil gå efter vis.nr-
modeller og med indbygget tlf.bog, så hvad er jeres forslag?

På forhånd tak

Fra : Th Frydensberg

Dato : 12-01-03 21:00

pizzaman wrote:

> så hvad er jeres forslag?

Panasonic 705 ...men lyden er vist bedre i Siemens micro .

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-01-03 23:05

Hej

"pizzaman" <nomail@thanks.com> wrote:

> [...]
>kvaliteten? Er I tilfredse med jeres modeller? Jeg vil gå efter vis.nr-
>modeller og med indbygget tlf.bog, så hvad er jeres forslag?

Hm, den slags er næsten umuligt at råde folk om, det er vel også noget
med smag og behag, men kan da sige at jeg har haft Siemens trådløse
telefoner siden de første modeller kom frem, og benytter pt: Gigaset
4000 Micro, jeg jeg har altid været meget tilfreds med deres produkter,
de har altid fungerer helt efter bogen, det eneste negative jeg kan
huske er at de tidligere modeller 1000C/2000C som benyttede alm.
opladelige AA batterier, ikke holdt ret længe, typisk et halvt år. -
batterierne altså Mend et er ikke noget problem med de modeller der
sælges idag.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-01-03 23:49

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> opladelige AA batterier, ikke holdt ret længe, typisk et halvt år. -
> batterierne altså Mend et er ikke noget problem med de modeller der

Det gør 3000 serien da også, og de holder da udemærket. Fordelen er at du
kan købe et par nye i Bilka til 50 kroner når de ikke virker mere, frem for
at skulle have et eller andet specielt bestilt hjem...

Kan i øvrigt varmt anbefale Siemens Gigaset serien.

Thomas