Foto
IBM760 5420
Teil 3020
japan photo´s priser
Fra : Søren Brix

Dato : 12-01-03 18:46

Hej Ng

lige en oplevelse med japanphoto´s(JP) priser, jeg var den anden dag uden
for at skulle købe digital kamera og gik derfor ind til JP som den første,
og fik der fremvist et Sony dpd 85 angiveligt nedsat til 5995 fra 8500.-
jaja alt i alt et fint kamera(+memory og taske i alt 7000) og de havde det
på lager..men som den jyde man jo er køber man ikke det første og bedste
sted, i en anden foto forretning så jeg på et Canon g2 til 6995 hvilket mit
budget ikke rakte til, men Sony kameraet ja det kunne han godt skaffe hjem
til 5800.-
altså 200.- kr. under JP´s "udsalgspris" og han gav os så et tilbud på
6500.- inkl. taske 128mb memory stik, men vi skulle vente 14 dage med at få
kameraet, nå men vi skulle bruge kameraet i næste uge så den gik ikke...så
tilbage til JP der jo havde det på lager for at høre om de kunne lave det
til samme pris, og nej det ville de ikke !! de havde sandelig ikke problemer
med at få det solgt til deres pris, lød det fra den iøvrigt meget flabede
ekspedient...
-så gæt hvor jeg aldrig sætter mine ben igen !!!

bare det at komme med en tilsyneladende falsk udsalgs pris.......det var
rigeligt til at handle et andet sted for eftertiden

jeg har du senere fundet Canon g2 på nettet til 5995.- så jeg regner med at
det bliver det

m.v.h

Søren Brix Nielsen

Fra : Tomasz

Dato : 12-01-03 19:06

> jeg har du senere fundet Canon g2 på nettet til 5995.- så jeg regner med
at
> det bliver det

Hej
Jeg har også lige købt kamera og forskel i priser er helt vildt.
Jeg har købt Nikon 5700 til 10175 kr i Kamerahuset
Men kig lige
Fotobutik lige ved Imperial biograf i Kbh - 11500
På Købmandsgade KBH den i nærheden af Illum på udsalg - 15000
I Bingofoto - 11989
Det er bare helt i vejret de priser og når man kommer og fortaler det til
ekspedienter så bliver de fornemmet.
MVH
Tomasz

Fra : Lars

Dato : 12-01-03 19:20

Søren Brix wrote:
> [...]
> var rigeligt til at handle et andet sted for eftertiden
>
> jeg har du senere fundet Canon g2 på nettet til 5995.- så

Hej søren

Det er helt almindeligt at de forsøger med højere førpriser.
De havde et skilt i vinduet med en Canon EOS D60 - nu kun
22.000 - før 30.000 - og jeg viste at den kunne hentes til
ca. 18-19000 tre timer derfra.

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Thomas

Dato : 12-01-03 19:55

Hejsa

Nu findes der jo noget der hedder Indkøbs-kæder, osv...
Så det er MEGET sandsynligt at den lille selvstændige fotohandler,
giver en højere pris for hans varer, end "kædebutikkerne" gør...

..Thomas

Fra : Lestat

Dato : 12-01-03 20:01

> [...]
> Så det er MEGET sandsynligt at den lille selvstændige fotohandler,
> giver en højere pris for hans varer, end "kædebutikkerne" gør...

Det er desværre almindeligt kendt at butikker bruger inflaterede før-priser,
på trods af at det er ulovligt. Jeg har set det mange gange. Andre gange kan
man se at Fona har en førpris på flere tusinde mere end Merlin's
normal-pris, og de to kæder giver ihvertfald meget tæt på den samme pris!

L.

Fra : Niels Svendsen

Dato : 12-01-03 20:54

Prøv at kikke ind til Platanfoto.
Rigtig fotoforetning og de har atraktive priser i netbutikken.
www.platanfoto.dk
f.eks. G3 til ca. 7G

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-03 21:56

"Niels Svendsen" <niels.svendsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> f.eks. G3 til ca. 7G

7.000.000.000? Nu ved jeg ikke så meget om digitalkameraer, men er det ikke
lige i overkanten

-Ebbe

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 12-01-03 20:59

Hej

"Søren Brix" <jha74@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelse:
> [...]
> 6500.- inkl. taske 128mb memory stik, men vi skulle vente 14 dage med at

> kameraet, nå men vi skulle bruge kameraet i næste uge så den gik ikke...

Hvad hedder den anden foto forretning og hvor i landet ligger den?

Morten

Fra : Søren Brix

Dato : 13-01-03 12:05

hej Morten

du arbejder måske i japan photo ?????
siden du vil vide hvilken anden forretning ??

mvh
Søren

"Morten Lynnerup" <morten.lynnerup@mail1.stofanet.PRØV MED dk> skrev i en
meddelelse news:avshb8$j4v$1@sunsite.dk...

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 13-01-03 13:24

Søren Brix wrote:
> hej Morten
>
> du arbejder måske i japan photo ?????
> siden du vil vide hvilken anden forretning ??

Måske synes han bare at prisen lød særdeles tiltalende for en køber

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 14-01-03 20:00

Hej
> hej Morten
>
> du arbejder måske i japan photo ?????
> siden du vil vide hvilken anden forretning ??

Nej heldigvis ikke, jeg ville blot gerne vide det da jeg har været rundt og
spørge på pris på et fuji kamera og der var japan photo billigst (dog stadig
2000kr dyerer end i tyskland)

Morten