renovering af bremsekaliber
Fra : flemming

Dato : 12-01-03 17:45

under renovering af min suzuki gs1000e 78/79,er jeg stødt ind i
problemer med at finde nye stempler og gummikit til mine
bremsekaliber.jeg har fundet gummikittet til bagkaliperen i MC-nøglen
2002,men kan mærkeligt nok ikke finde stempler for/bag eller gummikit
til forkaliperne i omtalte katalog,er der nogle af jer som kender
andre muligheder?.
jeg er klar over at jeg muligvis kan få disse dele orginale,men efter
at have stiftet bekentskab med priser på orginale reservedele,er jeg
nødt til at søge efter reservedele,til fornuftige priser,andre steder.

Fra : Henning

Dato : 12-01-03 20:26

"flemming" <flemmingsj@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:7653dbb1.0301120845.4f2ffd51@posting.google.com...
> [...]
> 2002,men kan mærkeligt nok ikke finde stempler for/bag eller gummikit
> til forkaliperne i omtalte katalog,er der nogle af jer som kender

Suzuki er generelt flinke til at genbruge den slags stumper på mange årgange modeller. Jeg er ikke sikker, men det fremgår måske af microfilmene, jeg kunne tænke mig at de passer fra næsten alle GS/GSX og fex GN250...

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : flemming

Dato : 14-01-03 16:37

"Henning" <henning@see.sig> wrote in message news:<3e21e85f$0$83842$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> Suzuki er generelt flinke til at genbruge den slags stumper på mange årgange modeller. Jeg er ikke sikker, men det fremgår måske af microfilmene, jeg kunne tænke mig at de passer fra næsten alle GS/GSX og fex GN250...

tak for dit svar,kan du fortælle mig om disse microfilm er nogle som
jeg kan få adgang til,eventuel webadresse,eller er de kun forbeholdt
forhandlere?.
Flemming.

Fra : Henning

Dato : 14-01-03 17:35

"flemming" <flemmingsj@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:7653dbb1.0301140736.c586869@posting.google.com...

> tak for dit svar,kan du fortælle mig om disse microfilm er nogle som
> jeg kan få adgang til,eventuel webadresse,eller er de kun forbeholdt
> forhandlere?.

Min egen forhandler er flink til at lade mig kigge med, og til at finde alternativer, fex finde ud af, om en Max del kan bruges, selvom den ikke er listet til min. Det har ofte været tilfældet.

Men til nogen maskiner (ikke mine egne) findes de på nettet. motofiche.com , partsfish.com , ...

Forresten, så er jeg blevet overrasket over hvor billige org suzy bremsedele kan være. Sliddele som gummi ihvertfald.

--
Who, what, where: http://move.to/henning