Ud at more sig trods handicap
Fra : kurtfj

Dato : 12-01-03 16:55

Jeg har en ven som er psykisk handicappet, som har brug for at komme ud
blandt andre
og more sig. Er der nogen der kender til foreninger eller steder omkring
Slagelse, hvor den gruppe mennesker kan komme ud at more sig.

http://www.kandu.dk/

Fra : Lykke Andersen

Dato : 04-02-03 10:22

hej
jeg ved ikke ret meget og slagelse og omegn.
prøv at kontakte handicap nyt.
er det ikke et blad din ven holder?
her har jeg ofte set artikler om andre handicappede med mod på livet og
forslag
til aktiviteter.
mvh.lykke