Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Dancall 5000
Fra : Broder Salsa

Dato : 12-01-03 16:23

Hej i gruppen.

Da jeg lige har fundet en dancall 5000(Trådløs tlf) på et loppemarked, ville
jeg lige høre om nogen vidste om der stadig kan købes batterier til den !
Jeg fik den for 200 kr, og den står næsten som ny. Det kunne jo nok godt
betale sig at ofre et nyt, hvis de altså kan købes mere ?

Mvh Mikkel

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 13-01-03 10:27

On Sun, 12 Jan 2003 16:23:16 +0100, "Broder Salsa" <dj-deep@ofir.dk>
wrote:

>Da jeg lige har fundet en dancall 5000(Trådløs tlf) på et loppemarked, ville
>jeg lige høre om nogen vidste om der stadig kan købes batterier til den !

En hurtig søgning afslørede da at bl.a. batterier.dk har dem.

M.v.h. Mikael

Fra : Broder Salsa

Dato : 13-01-03 13:01