Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SmartMedia til Olympus C-4000Zoom
Fra : Henrik Bach Gravesen

Dato : 12-01-03 16:18

Hej

Min bror er ved at købe digitalt kamera, et Olympus C-4000Zoom.

Det bruger jo som bekendt SmartMedia som lagringsmedie.

Og det bette kort der følger med er jo ikke ret stort, så et ekstra
kort på min. 128MB vil jo pynte svært på det.

MEN - er der ikke noget om, at der forsvinder nogle funktioner i
kameraet, hvis man ikke køber de hundedyre originale kort fra Olympus?

Eller er der andre kort, der bibeholder alle funktioner?

Og hvad er det for funktioner der forsvinder? Er det kun panorama?

Mvh.
Henrik Bach Gravesen

Fra : Hans

Dato : 12-01-03 16:57

> [...]
>
> Eller er der andre kort, der bibeholder alle funktioner?
>
> Og hvad er det for funktioner der forsvinder? Er det kun panorama?

Jeg har et C3000Zoom med et "Uorginalt" 128 mb kort og det eneste der ikke
virker er panorame, så køb bare et af de billige kort.

--
Mvh Hans C Jensen
Ford Focus 2,0 + StreetPilot III GPS

Fra : Peter Sørensen

Dato : 12-01-03 21:20

In article <3e21904d$0$153$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
hans.jensenNOSPAM@pc.dk says...

> Jeg har et C3000Zoom med et "Uorginalt" 128 mb kort og det eneste der ikke
> virker er panorame, så køb bare et af de billige kort.

Det samme her (C3030Z), derudover kan man "hacke" de uorginale kort så
panorama funktionen også er derpå.
Se evt.: http://www.geocities.com/roberthaus/pan/index.html

--
Peter Sørensen