Mistet partition ?
Fra : Allan Møller

Dato : 12-01-03 15:31

Jeg har misten en partition under installation af Windows XP (Home DK) ved
en fejl.
Dvs. at jeg er kommet til at slette den med installationsprogrammet til
Windows.
Der er 2 harddiske på systemet og jeg skulle have brugt den anden og
opdagede det faktisk med det samme så der
er ikke blevet skrevet nogle data på den partition.

Har jeg nogen mulighed for at redde de data ? Evt. nogen som kender software
der kan klare det ?

Mvh. Allan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-01-03 15:49

In article <3e217c1c$0$24691$d40e179e@nntp02.dk.telia.net>,
allan.moller@get21net.1dk says...
> Har jeg nogen mulighed for at redde de data ? Evt. nogen som kender software
> der kan klare det ?

dk.edb.hardware.drev eller dk.edb.system.ms-windows

Det har intet at gøre herinde.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : rea721

Dato : 12-01-03 19:24

Jesper G. Poulsen wrote:

> dk.edb.hardware.drev eller dk.edb.system.ms-windows

> Det har intet at gøre herinde.

Nå ?? Det falder da ellers fint ind under fundatsen.

3. Fundats:
citat:
Herunder både sikkerhed for ikke utilsigtet at
miste data, og sikkerhed for at data ikke falder i uvedkommendes
hænder.

Emner man bl.a. kunne forestille sig debatteret:
* Hjælp til opsætning i forskellige programmer.
* Problemer - og afhjælpning af samme.
*******

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Kasper Dupont

Dato : 13-01-03 00:06

rea721 wrote:

> Herunder både sikkerhed for ikke utilsigtet at
> miste data,

Så vi kan diskutere hvordan diskutionen forebygges.
Men forsøg på at rede noget, når skaden er sket, er
et helt andet og noget compliceret mene, som intet
har med sikkerhed at gøre.

for(_=52;_;(_%5)||(_/=5),(_%5)&&(_-=2))putchar(_);

Fra : rea721

Dato : 13-01-03 00:55

Kasper Dupont wrote:

> Men forsøg på at rede noget, når skaden er sket, er
> et helt andet og noget compliceret mene, som intet
> har med sikkerhed at gøre.

Nej det lyder da helt logisk at en gruppe der beskæftiger sig med
datasikkerhed ikke kan behandle spørgsmål om at rede data, eller komme med
svar på hvilke programmer der kan hjælpe.

FUT dk.admin.netikette

Fra : René Prebendorf

Dato : 12-01-03 20:45

"Allan Møller" <allan.moller@get21net.1dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er ikke blevet skrevet nogle data på den partition.
>
> Har jeg nogen mulighed for at redde de data ? Evt. nogen som kender

Prøv med dette program:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/download.htm

--
Venligst René