Entourage som News klient...
Fra : Carsten Matzon

Dato : 12-01-03 14:29

Så smed jeg lige Office X ind til kæresten så hun kan sidde og skrive i
diverse nyhedsgrupper... hehe

Forklar mig lige hvorfor Entourage viser alle indlæg hver for sig og ikke
lægger dem som et indlæg med svar under!?

--

Carsten

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 12-01-03 19:51

Carsten Matzon <carsten@i.hate.spam.matzon.dk> wrote:

> [...]
>
> Forklar mig lige hvorfor Entourage viser alle indlæg hver for sig og ikke
> lægger dem som et indlæg med svar under!?

Du kan slå "trådet visning" til (et bette flueben på det rigtige sted),
men desværre er min erfaring, at entourage ikke samler alle de rigtige
meddelelser i samme tråd, og at den ihvertfald flader trådene ud, så man
ikke ved præcis hvilken besked der er svaret på.
Den er med andre ord en dårlig newsreader, hvis det er til et forum som
f.eks. dette, mens til mange andre mere normale groups vil den ikke
skeje så meget ud.
Poul Skovmand Thingholm

Fra : Per Rønne

Dato : 12-01-03 20:19

Carsten Matzon <carsten@i.hate.spam.matzon.dk> wrote:

> Så smed jeg lige Office X ind til kæresten så hun kan sidde og skrive i
> diverse nyhedsgrupper... hehe

Download MacSOUP - simpelthen den bedste newsreader.
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-01-03 20:59

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> Download MacSOUP - simpelthen den bedste newsreader.

og du kan læse om hvordan de bruges her:

http://www.gylling.net/macsoup/

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/