Unlock R600 i århus?
Fra : Camilla Ørsted

Dato : 12-01-03 14:24

Hvem kan unlocke min R600 i århus-området

mvh

Niels

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 12-01-03 15:03

"Camilla Ørsted" <cami@mail.dk> wrote in message
> Hvem kan unlocke min R600 i århus-området

Hej Niels,
det kan jeg klare.

mvh
Kasper Grevsen / Unlock Århus
www.unlock.dot.nu med garanti :)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-01-03 15:07

Brug venligst dk.marked.* til handel!

I dette tilfælde havde gruppen dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
været den korrekte.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Hvilken gruppe du skal vælge? Se http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : helloo.dk

Dato : 16-01-03 04:42

Man kunne jo også nøjes med at henvise til den side hvor hun kan finde den
unlocker der er tættest på hendes bopæl. Nemlig www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

--
helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-01-03 11:03

Dan skrev:

>Man kunne jo også nøjes med...

Hvem svarer du? Tryk venligst reply ud for det indlæg du besvarer.

- Og jeg vil nu i stedet opfordre til at bruge den rigtige gruppe.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Anders I

Dato : 16-01-03 17:29

Det har han også gjort
Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0p0d2v4uug4a0p0277ik4ku6f76cs9tltq@news.tele.dk...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-01-03 16:36

Anders I skrev:

>Det har han også gjort

Skriv venligst under du svarer på...

Han skriver "man kunne jo _også_ nøjes..." - det giver ikke mening som
et svar på det første indlæg i tråden.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : helloo.dk

Dato : 17-01-03 04:50

Man kan jo også følge tråden.. så kan man jo se hvad der bliver svaret på..
Det er jo derfor at der dannes tråde ligesom et pyrmidespil... Men jeg
troede du var klog nok til at regne den ud helt selv.. Eller du er måske
bare doven?
Hilsen Dan
P.S. Du ved jo godt at hvis du bare skal brokke dig skal du brokke dig i den
rigtige gruppe som vist hedder news.lasse.hedegaards.brok men er ikke sikker
på at serveren er stor nok, så det kan godt være den er nede...

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 17-01-03 12:31

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message
> Man kan jo også følge tråden.. så kan man jo se hvad der bliver svaret
på..

Øh sorry Dan, men jeg er ikke rigtig klar over hvorfor du egentlig svarede
på denne tråd. Der var tale om et gammelt indlæg, som allerede havde fået
svar og hvor netiketten havde været kommenteret allerede. Jeg beklager, at
der var en smutter fra min side.

For mig at se ligner det blot et forsøg på at snige din signatur ind. Nå ja,
det er vel også ok. Du må da gerne lige få min igen

mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
www.unlock.dot.nu med garanti

---

Fra : Th Frydensberg

Dato : 17-01-03 14:48

"helloo.dk" wrote:

> rigtige gruppe som vist hedder news.lasse.hedegaards.brok men er ikke sikker
> på at serveren er stor nok, så det kan godt være den er nede...

er denne adrese korekt news.lasse.hedegaards.brok ka ikke få den ind på
pcèn . ?????????

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-01-03 22:03

Th Frydensberg skrev:

>er denne adrese korekt news.lasse.hedegaards.brok ka ikke få den ind på
>pcèn . ?

Den gruppe findes ikke på den newsserver jeg benytter, og skulle den
eksistere, så kan jeg med det samme sige, at jeg ikke har interesse i
at deltage i den - så en navneændring af gruppen ville nok være på sin
plads - da folk jo ellers vil tro at det er "min" gruppe.

- Og til dem der er i tvivl, nej - sådan en gruppe eksisterer ikke.
Jeg ved ikke lige hvor Dan ville hen.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-01-03 22:01

Dan skrev:

>Man kan jo også følge tråden.. så kan man jo se hvad der bliver svaret på..

Ikke nødvendigvis. Jeg spørger sådan set fordi jeg er i tvivl. Jeg kan
IKKE forstå hvilken idé der er med at trykke reply ved et andet indlæg
end det man svarer på.

>Det er jo derfor at der dannes tråde ligesom et pyrmidespil...

Du har jo ikke trykket reply ud for det indlæg du har besvaret (HVIS
du har, så undrer jeg mig over dit ordvalg)

>Men jeg troede du var klog nok til at regne den ud helt selv..
>Eller du er måske bare doven?

Det ville nu bare være smartere, hvis man trykkede reply ud for det
indlæg man ville besvare.

>P.S. Du ved jo godt at hvis du bare skal brokke dig skal du brokke dig i den
>rigtige gruppe som vist hedder news.lasse.hedegaards.brok men er ikke sikker
>på at serveren er stor nok, så det kan godt være den er nede...

Jeg brokke mig ikke, jeg undrer mig - og opfordrer til at trykke reply
ud for det indlæg man vil besvare (og i øvrigt bruge den korrekte
gruppe).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--