Sado-masokisme er ikke syg. Film: "Quill"&~
Fra : "Bo Warming"

Dato : 09-03-01 08:57

Sado-masokisme er ikke syg. Film: "Quill"&"What women want"&"13dage"

I Jeanne d'Arcs middelalder førtes retssager mod adelsmænd, der var
massemyrdende pædofil-sadister, og fest kombineredes med at se på tortur -
hvilket hos os døde ud med Struensee's reformer - og at han selv som tak
sattes på hjul&stejle.

En pro-Nietzschesk nyskaber af tankevækkende dyb litteratur (og af porno)
var den høj-adelige pioner DE SADE, der sindsyg-fængsledes af Napoleon for
ateisme - selvom Napoleon og Roberspierre havde hyldet Rousseau som gud, og
Rousseau var den allerførste, der bekendte sig litterært om nydelsen ved at
blive pisket af en herskerinde(udgivet efter hans død, under falsk navn).

En vigtig replik i filmen "Quills" om de Sade er "Deres frygtelige
hemmelighed er afsløret - de er trods alt et menneske".

Og mennesker ønsker skønhed, afveksling, vid - "Når manden fører sig frem
vellykket humoristisk, føler hans forelskede partner sig særlig beskyttet"
(Nietzsche)

Pine søges ofte frivilligt søgt i vort overbeskyttede velfærds-samfund. At
man er behøvet som slave, giver tryghed. Viljen til magt gør herskerollen
tiltrækkende, og man glemmer ligheds-flosklerne.

Selvfølgelig skal der være tale om consenting adults. Eller forældre der
kender og elsker deres børn godt, og giver dem frihed udfra sloganet "Det
man ikke dør af bliver man stærkere af". At en forælder ikke modsætter sig
at hans/hendes datter tjener penge ved anal-porno-skuespillerjob er ikke
sygere end, at datteren tillades udnyttet til en tusind gange lavere timeløn
med at omdele aviser.

"Viljen til magt" var også temaet bag hvad løgnagtigt kaldes "Cuba-krisen"
1962, hvor USA iscenesatte en undskyldning til ikke at frelse Cuba fra
Castro-stalinismen, idet man fik lokket USSR til at opstille raketter som en
tom trussel, der skulle foregøgle risiko for WW3. Filmen "Tretten dage"
gentager effektivt løgnen. Ved at gøre sovjet-truslen troværdigt, opnåede
USA at tvinge bl.a. Danmark til i NATO-regi at forkøbe sig i unyttigt
amerikansk isenkram og bebeholde dyr latterlig værnepligt og hjemmeværn.

----------------

"En stor del af fornøjelsen ved vittigheder ligger, i at de udfordrer
fornuften.,Sigmund Freud

"Små pigers aggressive tendenser er mere end rigelige og voldsomme. Freud

"De store spørgsmål, som jeg ikke ser mig i stand til at besvare trods
tredive års granskning af den kvindelige psyke, er dette: Hvad er dybest set
kvindens ønsker og behov? Sigmund Freud

"At påføre smerte gør godt" var Nietzsches sammenfatning af "Carmen".Men det
fortrænger vi og _så_ bliver det farligt.

"Jeg vil ikke se dig idag og imorgen og i overmorgen først om aftenen og så
som min slave. Din herskerinde Wanda. Sacher-Masoch "Under tøflen" (oversat
fra "Venus im Pelz". 1903. Hans skønlitteratur om masokisme blev skrevet
siden 1858 og førte til at den østrigske familiefar blev adlet - og
psykiater Krafft-Ebbing navngav sadomasochisme efter ham og de Sade.

"Alle folkeslags myter, ikke blot grækernes, vrimler af beretninger om
kærlighedsforhold mellem far og datter, ja endog mor og søn. Kosmologien så
vel som de kongelige familiers genealogi har sit fundament i incestforhold.
I hvilken hensigt ... er disse digtninge blevet frembragt? For at
brændemærke guder og konger som forbrydere og vende menneskehedens afsky
imod dem? Nej, naturligvis fordi incest-ønskerne er urgammelt menneskeligt
arvegods og aldrig helt er blevet overvundet, så man endnu undte guderne og
deres afkom at få disse ønsker opfyldt, efter at flertallet allerede havde
måttet give afkald derpå.Sigmund Freud

By abolishing private property one deprives the human love of
aggression.Sigmund Freud

"Den lykkelige fantaserer aldrig, det gør kun den utilfredsstillede"
Sigmund Freud.

bo.warming@spamfilter.dk BjelkesAlle46,KbhvN,35861000 www.glistrup.com

-

--
Posted from bflitemail6.bigfoot.com [208.156.39.208]

Fra : Lakken

Dato : 09-03-01 09:13

"Bo Warming" skrev i meddelelsen
<055d01c0a86e$77fa1180$0601a8c0@BoWarming>...
>Sado-masokisme er ikke syg. Film: "Quill"&"What women want"&"13dage"
nå!

Mvh
Lakken

Fra : Rene Eske Jensen

Dato : 09-03-01 17:32

IGNORER FOR ALT I VERDEN DETTE INDLÆG, ELLERS GÅR DET GALT!

Mvh. Rene Eske Jensen, rene@eskejensen.dk
(http://www.eskejensen.dk/rene)

D. 11/11-00 kl. 1:42: Nybagt far til en pige, 3460g 52cm.
Nyt billede d. 30/1-01:
http://www.eskejensen.dk/rene/prinsessen2.jpg

Fra : nikolaj borg

Dato : 09-03-01 18:22

"Rene Eske Jensen" <rene2@eskejensen.dk> skrev i en meddelelse
> IGNORER FOR ALT I VERDEN DETTE INDLÆG, ELLERS GÅR DET GALT!

Dit indlæg er hermed ignoreret

/Nikolaj