kirk delta - display ikoner
Fra : randi

Dato : 12-01-03 11:35

jeg har byttet mig til en kirk delta og den virker fint
MEN

i displayet vises konstant 2 symoboler som ikke er nævnt i manualen:

i øverste højre hjørne billedet af et telefonrør og et par bittesmå
paranteser der sikkert skal angive at der snakkes i røret

Nederst i displayet lidt til højre for midten er der
en firkantet parantes, et telefonrør, endnu et telefonrør og til slut en
firkantet parantes.

Er der nogen der ved hvordan jeg kan komme af med dem????

Jeg tror nemlig at de måske spærer for et ikon P som skal komme når man
trykker på indkod - men det gør det ikke.

mvh/Randi

Fra : randi

Dato : 12-01-03 12:11

den hedder 944 plus
og nu er røret i højre hjørne forsvundet
det forsvandt under den sidste telefonsamtale (muligvis fordi banke-på
funktionen gik igang????)