Problem
Fra : claus frederiksen

Dato : 12-01-03 11:24

Nu må i hjælpe mig når jeg sætter en Amal 21" på min Hot 50 kan den kun tage
halv gas,når jeg har standard på kører den fint. Med Amal på kan den godt
finde på at skyde i udstødningen,
HJÆLP__________________________________________________________________
Helle & Tarzan Toyota ICQ#: 56813101 Current ICQ status: + More ways to
contact me

Fra : Holger Danske

Dato : 12-01-03 11:32

claus frederiksen wrote:
> [...]
> kun tage halv gas,når jeg har standard på kører den fint. Med Amal på
> kan den godt finde på at skyde i udstødningen,

Strålespids, den skal garanteret have mere at æde

Allan
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-01-03 15:13

Holger Danske wrote:
> Strålespids, den skal garanteret have mere at æde

Nu er en kaburator på 21 tommer også ret stor ;) især hvis motoren
kun er på 50cc :)

Men ellers, ja, det lyder som om den ikke rigtig kan slæwe nok brændstof
op gennem dysen ..

mvh Hans

--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Jon Larsen

Dato : 20-01-03 11:39

Strålespids, den skal garanteret have mere at æde

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Øhmm.. hvorfor skyder den så ??? Det er jo der uforbrændte benzin den
brænder i udstødningen i stedet for i cyllen, eller er det bare et rent
tilfælde ???

Men i tilfælde af at den får for lidt. Er der skidt i tanken der har kunnet
lukke for dysen ??? eller er der filter på ( aner ikke lige hvodden det ser
ud på såen en krabat.)

Lav evt. tændrørstesten, så får man da et svar på om den for for lidt eller
for meget !!

--
MVH.
Jon Larsen