Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hpc812
Fra : Christian Poulsen

Dato : 12-01-03 10:45

Jeg overvejer at anskaffe mig et hp digital kamera af typen hpc812. Er der
nogen der har kendskab til om det er et godt kamera?

mvh Christian

Fra : Sparre

Dato : 12-01-03 10:47

Tag et kig på en post fra igår der bliver selvsamme camera diskuteret !

"hp photosmart 812" fra 11-01-2003 17:34

--
Sparre

Fra : Poul

Dato : 14-01-03 18:34

http://www.akam.no/tester/hp_812/index.html

Fra : Johnny Jensen

Dato : 20-01-03 18:05

[Christian Poulsen]
> Jeg overvejer at anskaffe mig et hp digital kamera af typen hpc812. Er der
> nogen der har kendskab til om det er et godt kamera?

Hp er kommet med HP850 (4,1 mrgapixel) en oppgradert versjon. Noen av
tabbene er hvisnok rettet på.

JJ