Skal købe nyt komfur
Fra : Exit

Dato : 12-01-03 10:17

Vi står overfor at skulle købe nyt komfur
og er efter meget søgen blevet enige om denne Siemens Et 71850 NN
Den har dog en funktion som vi ikke aner hvad betyder
Hvad er "Ankogningselektronik" ?

Fra : Kim

Dato : 12-01-03 12:26

> Den har dog en funktion som vi ikke aner hvad betyder
> Hvad er "Ankogningselektronik" ?

Det er en funktion, hvor den selv skruer ned, når gryden
er kommet i kog.
Kan iøvrigt VARMT anbefale induktion, har det selv og er meget
glade for det.

Mvh, Kim

Fra : Soren Pedersen

Dato : 12-01-03 13:30

> Kan iøvrigt VARMT anbefale induktion, har det selv og er meget
> glade for det.

Vi har haft induktion i 6 år nu, og jeg kan kun tilslutte mig 100%

Mvh
/Søren
--
Kig billeder og "Mini-Marked" på www.sitecenter.dk/tinaogsoeren

Fra : Elwarth

Dato : 12-01-03 17:14

> Kan iøvrigt VARMT anbefale induktion, har det selv og er meget
> glade for det.

Hej.
Vil lige tilslutte mig anbefalingen. Vi har haft induktion i et par år.
Alting går utroligt hurtigt, da der ikke er en kogeplade, som skal varmes
op/køles ned. Så man kan styre madlavningen meget præcist (Det skal man i
øvrigt lige vænne sig til

Venligst
Dorthe

Fra : Kurt