Swwwing2000 specs.
Fra : Anonym - Såvidt det ~

Dato : 11-01-03 22:40

Nogen der kender til nedenst. om Swwwing2000 (www.swwwing.com)

- pris
- sikkerhed
specielt ang. SwwwingMeeting og SwwwingMail.

Især leder jeg efter steder hvor de påstår at ovenstående to "moduler" er
sikre.

Fra : johnny

Dato : 12-01-03 07:06

Jeg har været med til at implementere det ho Jonas Bruun samt 3 andre
firmaer og der er et godt samt også sikkert produkt og også ganske nemt at
have med at gøre.

Du kan forespøge dem om en demo så du kan se de funktioner der er dog er den
begrænset.

Bruger får tildelt rettigher alt efter hvikle Kat, du vælger de skal være i.

De omtalte moduler du spørger om er ganske Ok da jer er selvstændig har jeg
IKKE parti over for hverken produkt eller levrandør.

DU akn have nyheds flash samt også fra IT afdelings side ved ændringer eller
andre ting.

Mit indtryk af deres support er ganske god og prisen kan jeg desværre ikke
huske.

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 13-01-03 16:35

johnny wrote:
> firmaer og der er et godt samt også sikkert produkt og også ganske nemt at

Hvad er dine kriterere for et sikkert produkt?

--
Christian E. Lysel, http://www.spindelnet.dk/

Kunst? http://www.firewallmonkeys.com/songs/

Fra : johnny

Dato : 14-01-03 13:57

Hehe Christian

Jeg har selv lige fundet ud af der er nogle gevaldige huller.

Jeg tager mine ord i mig igen.

Fra : Anonym - Såvidt det ~

Dato : 14-01-03 20:01

Nogen der kender prisen for Swwwing2000 med standard-modulerne.
Hvad mon en kommune/skole skal slippe...

Fra : Ole Hansen

Dato : 15-01-03 12:23

Anonym <no.mail.for@security.matters.cc> writes:

> Nogen der kender prisen for Swwwing2000 med standard-modulerne.
> Hvad mon en kommune/skole skal slippe...

I stedet for at vi andre skal sidde og gætte, hvorfor så ikke tage
kontakt til det firma, der sælger produktet og lave en
prisforespørgsel?

--
Ole Hansen