Popstars spørgsmål...
Fra : Thomas

Dato : 11-01-03 21:25

Hejsa

Jeg så lige tilfældigvis 5-10 minutter af den der "Popstars
Allstars"-koncert...
Nu har jeg ikke set programmerne, og interesserer mig egentlig heller ikke
for det...
Men i det jeg så af koncerten, var der en fyr iført en Caterpillar trøje, og
en
sort hue, der sang en sang... Jeg fik ikke fat i hvad han hed, eller hvad
sangen
hed... Er der nogen herinde der kan hjælpe med det??
Jeg syntes nemlig det lød rimelig godt, og jeg kunne godt tænke mig at få
fat i
nummeret... (Evt. nogen herinde der har optaget/rippet det??)

Er det evt. et covernummer?
- Hvis ja : Hvem har lavet det?
- Hvis nej : Er nummeret udgivet, med ham der sang det der??

Mvh. Thomas

Fra : Brian M-I

Dato : 11-01-03 21:33

øhh jeg ved ikke om dette spørgsmål er en joke eller hvad?? hehe
Men er det ikke Søren Sko du hentyder til? han var en af dommerne i
programmet...og tror nummeret er fra hans seneste cd

Fra : Thomas

Dato : 11-01-03 21:46

Hejsa

> øhh jeg ved ikke om dette spørgsmål er en joke eller hvad?? hehe
> Men er det ikke Søren Sko du hentyder til? han var en af dommerne i
> programmet...og tror nummeret er fra hans seneste cd

Nej det er ikke en joke (Selvom jeg godt kan se hvorfor man måske
kan tro det... *gg*)

Men nej det er ikke Søren Sko... Ham kan jeg godt genkende... Ham her
var meget ung (Sikkert omkrin Jon's alder) - Han var iført en Caterpillar
trøje, og en sort hue... Han havde desuden piercinger i øret (måske dem
begge) - Og en piercing i øjebrynet...

Og jeg jagter stadig den sang (læs evt. mit første indlæg)

Mvh. Thomas

Fra : Dahlhus

Dato : 11-01-03 21:58

Gutten med CAT-trøjen hedder Charlie..hvad hans sang hedder det ved jeg
ikke..

C.

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 11-01-03 21:58

> [...]
> sangen
> hed... Er der nogen herinde der kan hjælpe med det??

Jeg tror det er Charlie P du leder efter, og nummeret er hans første single
"Escalate it".

> Er det evt. et covernummer?

Nopes....

> - Hvis ja : Hvem har lavet det?

Sang og tekst af Charlie selv (Og Daniel Munk, som nogle måske kender fra
BeePop).

> - Hvis nej : Er nummeret udgivet, med ham der sang det der??

Ja, singlen er ude nu, og der kommer et album i februar/marts...

Du kan læse mere på http://www.charliemusic.dk eller skrive til mig.

> Mvh. Thomas

Lars B. Jensen

Fra : Thomas

Dato : 11-01-03 22:27

Hej igen

Yes! Så fandt jeg ud af det... Charlie P - Escalate It !
Det var lige nøjagtig den...

Tak for hjælpen

Mvh. Thomas

Ps. Nogen der har rippet TV-showet?? Så må de da gerne
lige maile en MP3 med den sang

Fra : Happy

Dato : 11-01-03 23:11

Jeg kan sige dig at det er TBA music der udgiver den

www.tbamusic.dk

Der står godtnok ikke noget om ham, men den er god nok :0)

HK

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 12-01-03 14:36

"Happy" <bla@bla.com> wrote in message
> Jeg kan sige dig at det er TBA music der udgiver den

Nej, det er det faktisk ikke!

> www.tbamusic.dk

Det er SongWorld der udgiver den, hvad du også kan læse på Singlecoveret!

> Der står godtnok ikke noget om ham, men den er god nok :0)

Nopes, den er "ikke god nok".

SongWorlds webadresse er http://www.songworld.dk, og hvis du kigger under
"Kunstnere" vil du også finde Charlie der!

> HK

Lars B. Jensen

Fra : Karina Hjorth

Dato : 12-01-03 14:48

> Nej, det er det faktisk ikke!

Jeg sad også og undrede mig over, hvor TBA kom ind i denne sammenhæng?!?

Mvh
Karina

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 12-01-03 15:43

"Karina Hjorth" <khjorth@oncable.dk> wrote in message

> Jeg sad også og undrede mig over, hvor TBA kom ind i denne sammenhæng?!?

Hr. Munk, som idag har SongWorld, var en del af TBA.....

> Mvh
> Karina

Lars B. Jensen

Fra : Karina Hjorth

Dato : 12-01-03 15:49

> Hr. Munk, som idag har SongWorld, var en del af TBA.....

Jo, men det, jeg mente var, at hvis nu happy havde tjekket op på Charlies
side, FØR der blev skrevet i tråden, så ville TBA ikke fremtræde nogle
steder i den forbindelse.

Tværtimod står Song World ret tydeligt nævnt.

Mvh
Karina

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 12-01-03 16:42

> Jo, men det, jeg mente var, at hvis nu happy havde tjekket op på Charlies
> side, FØR der blev skrevet i tråden, så ville TBA ikke fremtræde nogle
> steder i den forbindelse.

Det er selvfølgelig rigtigt... havde Happy checket op på facts, så var
tråden slutter for 3-4 indlæg siden :)

> Tværtimod står Song World ret tydeligt nævnt.

Jeps...

> Mvh
> Karina

Lars B. Jensen