Hvad tænder mænd og kvinder på
Fra : Il Duce

Dato : 11-01-03 20:41

Jeg har tit tænkt på at det egentligt er ret mærkeligt med sex, at ofte er
det sådan at jo mere mænd tænder seksuelt, jo mere afsky og modvilje er der
fra kvindens side. Efter sigende er flertallet af Q imod oralsex, mens mænd
tænder stærkt på netop dette.
Hvis man ser porno så er sædafgang i ansigtet meget ophidsende for mænd,
mens kvinden ofte står af.

Men det mest ophidsende af alt, er når kvinden sutter pik og simplthen bare
nyder at drikke den varme friske sæd. Jeg har selv haft den store lykke at
opleve det nogle få gange og hvor var det dog skøøøøønt at se hende drikke
mit sperma, udseendet hos en kvinde bliver helt sekundært når det gælder en
pige der virkelig nyder at drikke sæd. En sådan gudinde er guld værd for
mange mænd. Hvem ville ikke drømme om at kende hende. Men spørgsmålet er:
hvorfor er vi så forskellige på dette punkt, ville den ekstreme nydelse
forsvinde hvis enhver kvinde kunne nyde at drikke sæd. Handler det om magt,
eller skal man dybere ned i den menneskelige psyke for at forstå fænomenet.
Og har Kvinden ikke osse nogle hemmelige ønsker til Manden der tænder dem
seksuelt i samme grad.

Il Duce

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 11-01-03 22:56

"Il Duce" <555@get2net.dk> wrote in message
> [...]
fænomenet.
> Og har Kvinden ikke osse nogle hemmelige ønsker til Manden der tænder dem

Kan kan jo tygge lidt på denne bemærkning....

Hvis finder ikke vil ha' munden i nærheden af en pik, når den kommer,
hvorfor skal vi fyre så have munden i nærheden af fissen når hun kommer??

Der er en betydelig smagsforskel når en kvinde er våd og når hun får
orgasme.. Min personlige mening: Den forskel er yderste sjældnt i den
positive retning..

Noget for noget, ikk?? Skal vi ofre os, skal kvinderne vel også??

/Henning

Fra : Anonym - Såvidt det ~

Dato : 11-01-03 23:23

> Noget for noget, ikk?? Skal vi ofre os, skal kvinderne vel også??

Jeg tror du misforstået det hele.

Fra : Nette

Dato : 11-01-03 23:35

"Anonym - Såvidt det er muligt på Nettet" wrote in message

> Jeg tror du misforstået det hele.

Eller så har jeg???? Det lyder jo helt som om mænd kun slikker af pligt for
at gøre os kvinder en noget-for-noget-tjeneste. Og sådan troede jeg ikke det
hang sammen.

Nette

Fra : John Sahl

Dato : 11-01-03 23:36

Nette wrote:
> Eller så har jeg???? Det lyder jo helt som om mænd kun slikker af
> pligt for at gøre os kvinder en noget-for-noget-tjeneste. Og sådan
> troede jeg ikke det hang sammen.

Det gør det i al fald heller ikke for mig. Jeg elsker det sgu.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Se hvem der vandt julekonkurrencen og skal være

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 12-01-03 08:59

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in message

> [...]
for
> at gøre os kvinder en noget-for-noget-tjeneste. Og sådan troede jeg ikke

Jeg siger ikke mænd slikker af forpligtende...

Men hvis en mand slikker dig, of fjerner tungen lige før du kom fordi han
ikke kunnelide smagen/konsistensen af det der kom, ville du så ikek blive
skuffet??

Det er jo PRÆCIS det samme som når mange piger ikek vil ha' man kommer i
munden på dem..

Fra : Nette

Dato : 12-01-03 15:10

"*DrømmeFyren*" wrote in message news:avr7to$5hd$1@sunsite.dk...
> Men hvis en mand slikker dig, of fjerner tungen lige før du kom fordi han
> ikke kunnelide smagen/konsistensen af det der kom, ville du så ikek blive
> skuffet??

Nu må jeg så gå til bekendelse og sige, at jeg aldrig sprøjter, når jeg
kommer. Så jeg kan ikke i min vildeste fantasi se, hvordan kan skal kunne få
noget i munden på det tidspunkt, han leger med min klitoris. For det er jo
ikke den det kommer ud af.
Faktisk siger erfaringerne mig at der er færre kvinder der direkte sprøjter
( dem der gør det, gør det ved skedeorgasmer), end der er kvinder der
langsomt efter de er kommet bliver mere og mere våde. Altså er der hos mig,
og et hav at andre kvinder ret stor sansynlighed for at der går lidt tid,
efter vi er kommet, før det kan mærkes/smages udenpå og jeg må indrømme at
jeg aldrig har oplevet at han slikker videre i SÅ lang tid efter jeg er
kommet, og nej, det er jeg aldrig blevet skuffet over.

> Det er jo PRÆCIS det samme som når mange piger ikek vil ha' man kommer i
> munden på dem..

Nej, det er ikke helt det samme. Hvis du sammenligner det, bliver jeg nød
til at bede dig specifikcere, hvad det er du mener med "at slikke" imens hun
kommer.
Min definetion af "at komme i munden" er ikke at kvinden rækker tunge og
manden sprøjter på den. Men hvis det er din, så vil jeg give dig ret i, at
det kan ligne hinanden. Hvis han altså bliver ved efter hun er kommet. ( Se
ovenfor).

Under alle omstændigheder, så mener jeg ikke, at man skal gøre mere end man
har lyst til. Og jeg kunne da aldrig finde på at tænkte noget negativt om
mig selv eller min kæreste, fordi jeg havde lyst til at sutte ham, men han
ikke lige havde lyst til at slikke mig. Men jeg ville blive dybt frustreret,
hvis jeg skulle leve i et forhold, hvor det altid var sådan. Men det hænger
nu mere sammen med mit eget behov, end sammen med om om vi gør lige meget
ved hinanden.

PS: Har du det på samme måde med analsex? Fordet er jo ikke rimeligt at du
skal have lov til at stikke noget op bag i hende, hvis hun ikke skal gøre
det samme ved dig?

Nette

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 16-01-03 01:04

> [...]

> noget i munden på det tidspunkt, han leger med min klitoris. For det er jo

Det er vel ikke KUN klitoris det bliver slikket??

> [...]
> jeg aldrig har oplevet at han slikker videre i SÅ lang tid efter jeg er
> kommet, og nej, det er jeg aldrig blevet skuffet over.

Men nej.. Jeg snakker IKKE om piger der sprøjter.. Den er jeg selv kun stødt
på 3 stykker af gennem tiden..

Men ikke destomindre, så de safter en pige/kvinde udskilder skifter markant
smag når hun kommer (jeg vil vove den påstand at fyre der ikke har bemærket
dette enten er udsat for piger der faker deres orgasmer eller også har de
extremt dårlige smagsløg).
Den nye smag er kraftigere, safterne er også mere tyktflydende..

> [...]
at
> det kan ligne hinanden. Hvis han altså bliver ved efter hun er kommet. (

Det er sådan set det jeg mener.. ;)

> Under alle omstændigheder, så mener jeg ikke, at man skal gøre mere end
man
> har lyst til.

HELT SIKKERT... Sex handler om noget som man BEGGE tænder på...

> [...]
hænger
> nu mere sammen med mit eget behov, end sammen med om om vi gør lige meget

Jeg siger heller ikke noget dårligt om de piger jeg har været sammen med i
tiderne (kærester såvel som bolleveninder).. Men jeg er også ret kræsen med
hvem der får adgang til min seng, så jeg ved længe før jeg går i seng med en
pige at hun tænder på mere eller mindre de samme ting som jeg gør..

> PS: Har du det på samme måde med analsex? Fordet er jo ikke rimeligt at du
> skal have lov til at stikke noget op bag i hende, hvis hun ikke skal gøre
> det samme ved dig?

Jeg har den indstilling at jeg ikke kan "kræve" (i mangel af et bedre ord)
noget af en pige som jeg ikke selv har prøvet;
Jeg har smagt min egen sperm (og slugt den), og jeg har leget med dildoer
(jeg er 100% heero så kan ikke udtale mig om hvordan en pik er i forhold til
en dildo) sammen med både kærester og bolleveninder.. Jeg er også stor nyder
af at få en eller to fingre op bagi, når en pige slikker pik på mig...

> Nette

/Henning

Fra : Nette

Dato : 16-01-03 01:26

"*DrømmeFyren*" wrote in message news:b04taf$7oo$3@sunsite.dk...
> Det er vel ikke KUN klitoris det bliver slikket??

Hvis jeg skal komme af det? Jo.....
> at
> Se
>
> Det er sådan set det jeg mener.. ;)

Ok, når JEG snakker om at han kommer i munden, så er det ikke på tungen, men
i munden. Nok derfra forvirringen opstår så. Jeg snakker om at han sprøjter
ind i hendes mund, ikke nødvendigvis på hendes tunge.
Hvis han sprøjter på tungen, så behøver hun ikke direkte få det i munden og
så kan det bedre sammenlignes med mandens slikken.

> Men jeg er også ret kræsen med
> hvem der får adgang til min seng, så jeg ved længe før jeg går i seng med
en
> pige at hun tænder på mere eller mindre de samme ting som jeg gør..

Derfor behøver de jo ikke have lyst til nøjagtig det samme på samme
tidspunkt som dig

> [...]
nyder
> af at få en eller to fingre op bagi, når en pige slikker pik på mig...

Nu mente jeg ikke sådan generelt, men mere i nuet. Det var i henhold til din
sætning om at det var urimeligt at han skulel smage på hende, når hun ikke
smagte på ham.

Nette

Fra : ¤

Dato : 12-01-03 09:39

On Sat, 11 Jan 2003 23:34:38 +0100, "Nette"
> [...]

>at gøre os kvinder en noget-for-noget-tjeneste. Og sådan troede jeg ikke det

Det gør det heller ikke . Han har misforstået det hele. Jeg vil råde
ham til kun at have sex med prostituerede, når han alligevel betragter
det hele som en handel.

Torben

Fra : Henning

Dato : 12-01-03 08:05

*DrømmeFyren* wrote:

> Noget for noget, ikk?? Skal vi ofre os, skal kvinderne vel også??

Jeg har sku da aldrig slikket for at få noget igen, men
jeg får da rigeligt igen, når hun ligger der og nærmest flår
lagnet i stykker og *spinder* af velvære.

Jeg slikker for min egen skyld og fordi hun kan li det

MVH
Henning

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 12-01-03 09:00

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Jeg har sku da aldrig slikket for at få noget igen, men
> jeg får da rigeligt igen, når hun ligger der og nærmest flår
> lagnet i stykker og *spinder* af velvære.
>
> Jeg slikker for min egen skyld og fordi hun kan li det

Jeg kan også lide at slikke... Det må man sgu ikek misforstå...

Jeg dragede blot en parallel...

/Henning