Igen igen!!
Fra : Morten

Dato : 09-03-01 00:45

Jeg ved godt det er det evindelige spørgsmål, men man må jo trække på
guruerne...

Jeg er ved at samle lidt af et fartmonster, og skal nu have valgt et
grafikkort! Da jeg er lidt af en nærigrøv, havde jeg tænkt mig at prisen
skulle ligge et sted mellem 1500,- og 2000,-. Det skal til en vis grad
bruges til nye spil, men jeg stiller ikke urimelige krav mht opløsning og
32bit(farver).....

Nogle forslag? Jeg venter....

mvh
Morten

Fra : DaWizeGuy

Dato : 09-03-01 00:49

"Morten" <stud@zybermail.dk> wrote in message
> [...]
> skulle ligge et sted mellem 1500,- og 2000,-. Det skal til en vis grad
> bruges til nye spil, men jeg stiller ikke urimelige krav mht opløsning og

Man kan få både et Asus V7700 pure 32 MB DDR (GeForce 2), ATI RADEON 32 MB
DDR og et 3Dfx Voodoo 5 5500 til den pris. Tag selv et kig på
www.edbpriser.dk.

---
Mvh
Anders

Fra : Uffe Callesen

Dato : 11-03-01 11:47

Jeg ville vente en måneds tid - når Geforce 3 kommer ud vil priserne på
tidligere modeller styrtdykke !

Fra : DaWizeGuy

Dato : 11-03-01 18:45

"Uffe Callesen" <usc@mail.dk> wrote in message
> Jeg ville vente en måneds tid - når Geforce 3 kommer ud vil priserne på
> tidligere modeller styrtdykke !

Det er vel primært GeForce 2 Ultra og Pro du tænker på? Der går så vidt jeg
ved også lidt mere end en måned før vi ser GeForce 3 på det danske marked.

---
Anders