Musikinstrumenter i Flensburg
Fra : - A

Dato : 11-01-03 20:20

Måske er det bare mig, men jeg kan dælme ikke få resultater af mine
søgninger - hverken på Google eller Jubii.

Det jeg skal bruge er en forretning i Flensburg med webshop der
handler med musikinstrumenter. Jeg har brugt ikke så få danske og
tyske ord, men hidtil har søgningen desværre været resultatløs.

Er der mon en eller anden der kan hjælpe....................?

På forhånd tak og God Weekend

--
"Hot shock waves charge the air...all heads are banging...fists
pumping

Fra : Bräuner

Dato : 11-01-03 21:07

"- A" <no@way.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> handler med musikinstrumenter. Jeg har brugt ikke så få danske og
> tyske ord, men hidtil har søgningen desværre været resultatløs.

Ja, der er jo ret mange musikbutikker i Flensborg, men webshop har de da
ikke..
Faldt dog over denne: http://www.musikinstrumente-discount.de/
Ellers er hér en liste over butikker:
http://www.flensburg-online.de/az/az-musikalien.html
Håber du kan bruge det.
Mvh.
Bräuner

Fra : H B

Dato : 13-01-03 22:47

Davs A,

> Det jeg skal bruge er en forretning i Flensburg med webshop der
> handler med musikinstrumenter. Jeg har brugt ikke så få danske og
> tyske ord, men hidtil har søgningen desværre været resultatløs.

http://www.emk.dk/

Et dansk firma (dog uden webshop), der har en tysk afdeling (lav tysk moms)

Du får dog samtidigt dansk dervice og support.

Har selv handlet med dem ofte, og er meget tilfreds.

God fornøjelse

HB