Dykkerbutik i London
Fra : Kalle

Dato : 11-01-03 18:28

Hejsa NG

Er der nogen der kender nogle dykkerbutikker i London, samt deres
hjemmesider.

Jeg skal nemlig en tur der over og tænkte jeg ville slå vejen forbi en
dykkerbutik

Hilsen Kalle

Fra : Gryndahl

Dato : 12-01-03 17:09

Prøv hos Paul Toomer

Diving Leisure london
36 Webbs Road Battersea
London SW11 6sf

Tel: 0171 924 4106
Fax 0171 924 4095

Mvh
Gryn

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Witting

Dato : 12-01-03 20:10

In article <avpk7k$qfg$1@sunsite.dk>, KalleD@wanadoo.dk says...
> [...]
> hjemmesider.
>
> Jeg skal nemlig en tur der over og tænkte jeg ville slå vejen forbi en

Hej Kalle,

Jeg er i London 3-5 gange om året, og min erfaring er, at det IKKE er
særligt meget billigere derovre.

Bevares, enkelte ting kan være på udsalg derovre, som ikke lige er på
udsalg herhjemme, men generelt set er der ikke ret meget at spare.

Anyway, her er et par links, til de butikker jeg har besøgt i UK:

http://www.scuba-zone.co.uk
http://www.oceanleisure.co.uk
http://www.ukdive.com

Hygge, og giv en melding tilbage, hvis du finder butikker som jeg ikke
har set...

/Henrik

--

HENRIK WITTING

"Scuba Diving... another great activity
where your main goal is to not die" - Jerry Seinfeld