Mugne huller i tomaterne
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-01-03 18:16

Hej

Nu har jeg lige stået og skåret 10 tomater i småstykker til en gang
tomatsuppe, og i dem alle sammen, har der været et hul mellem kødet og
kernerne, hvor overfladen har været ligesom muggen. Jeg er ikke sikker
på at det er mug, men jeg ved ikke hvad det ellers skulle være. Jeg
har set det før, men ikke i 10 ud af 10 tomater. Jeg skærer det væk og
bruger resten af tomaten.

Er der nogen der ved hvad det er og hvordan det opstår?

Mvh Trine, som glæder sig til suppen er klar.

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 12-01-03 10:12

> Er der nogen der ved hvad det er og hvordan det opstår?

Hej Trine,
Prøv at spørge i: dk.fritid.hus-og-have
Der er meget dygtige havefolk, der kan hjælpe dig.

--
Venligst
Poul F. Andersen