Tidsstyret mobilsvar
Fra : Anders Vesterby

Dato : 11-01-03 17:23

Er der nogen der kender en udbyder, hvor man kan have en meddelelse i sin
mobilsvar mellem 8 og 16, og så en anden mellem 16 og 8, og som skifter
automatisk (hvor er det lige vi har hørt det før..... S..)

/Anders

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-01-03 17:56

Anders Vesterby skrev:

>Er der nogen der kender en udbyder, hvor man kan have en meddelelse i sin
>mobilsvar mellem 8 og 16, og så en anden mellem 16 og 8, og som skifter
>automatisk (hvor er det lige vi har hørt det før..... S..)

Prøv at foreslå Telmore det - jeg kunne også godt selv bruge det.

Jeg foreslog det selv mens jeg til dels var med i udviklingen af deres
WebSvar - www.websvar.dk, og det kan ikke være det store at
implementere i systemet.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 11-01-03 18:11

Jeg syntes det lyder som et rigtigt godt forslag, og jeg kan hermed
bekræfte at vi vil se på om det er muligt, og forsvarligt, at implementere.

Mvh

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : Ian

Dato : 11-01-03 18:51

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote in message
> Jeg syntes det lyder som et rigtigt godt forslag, og jeg kan hermed
> bekræfte at vi vil se på om det er muligt, og forsvarligt, at
implementere.

Tænk hvis alle teleselskaber havde den samme indstilling til tingene og tog
kunderne seriøst, når disse havde (relevante) ønsker til forbedringer. Jeg
glæder mig over at have Frank på banen i denne gruppe og forstår, hvorfor
Telmore efterhånden har fået så godt et ry

Mvh Ian

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-01-03 19:13

Telmore - Frank Rasmussen skrev:

>Jeg syntes det lyder som et rigtigt godt forslag, og jeg kan hermed
>bekræfte at vi vil se på om det er muligt, og forsvarligt, at implementere.

Sådan! I skulle da bare have hørt efter første gang jeg foreslog det,
da WebSvar var under udvikling

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Anders Vesterby

Dato : 11-01-03 19:26

> [...]
> Jeg syntes det lyder som et rigtigt godt forslag, og jeg kan hermed
> bekræfte at vi vil se på om det er muligt, og forsvarligt, at

Det lyder godt. Mit ene abb.er faktisk et Telmore, men umiddelbart har jeg
mest brug for faciliteten på mit Sonofon abb. (Erhverv).

Hvordan med GPRS og Telmore?

/Anders

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-01-03 21:44

"Anders Vesterby" <vesterby@postby.dk> wrote in

> Hvordan med GPRS og Telmore?

Det kommer når TDC bliver færdige...

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-01-03 19:34

Telmore - Frank Rasmussen skrev:

>Jeg syntes det lyder som et rigtigt godt forslag, og jeg kan hermed
>bekræfte at vi vil se på om det er muligt, og forsvarligt, at implementere.

Og så et lille forslag mere, som jeg ikke kan forestille mig det kan
tage lang tid at fikse:

En mulighed for at lave unik-svar på udeladt/hemmeligt nummer. Altså
et svar der bruges, når man ikke kan se hvilket nummer der ringes fra.

Og et forlsag mere:
Mulighed for at slå besked-funktionen fra, dvs. folk der ringer får
blot telefonsvareren, men har ikke mulighed for efterfølgende at ligge
en besked.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : ">> Joe

Dato : 11-01-03 20:44

On Sat, 11 Jan 2003 19:33:30 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Og et forlsag mere:
>Mulighed for at slå besked-funktionen fra, dvs. folk der ringer får
>blot telefonsvareren, men har ikke mulighed for efterfølgende at ligge
>en besked.

ja den er GOD.. det havde jeg på mit abb. ved mobilix i gamledage.

det var dejligt..

det er der mange som ka' ha' glæde af.!!

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern tal fra e-mail add.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-01-03 01:40

> Telmore - Frank Rasmussen skrev:

(KLIP)

> Og et forlsag mere:
> Mulighed for at slå besked-funktionen fra, dvs. folk der ringer får
> blot telefonsvareren, men har ikke mulighed for efterfølgende at ligge
> en besked.

Eksistere allerede hos Telmore. Hedder Blaklist og findes i deres websvar.
Man kan simpelthen blackliste folk i systemet så denne får optagetone
istedet for at få telefonsvaren.

Steven

--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-01-03 01:45

Steven Nybo Andersen skrev:

>Eksistere allerede hos Telmore. Hedder Blaklist og findes i deres websvar.
>Man kan simpelthen blackliste folk i systemet så denne får optagetone
>istedet for at få telefonsvaren.

Det er nu absolut ikke det jeg ønsker.

Jeg vil gerne have, at folk fx. får telefonsvarerbeskeden, men IKKE
får mulighed for selv at ligge en besked. De kan fx. få at vide, at de
i stedet skal ringe på et andet nummer, eller de skal ringe tilbage om
en uge, når man vender tilbage fra ferie.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon