Hvordan i Mail?
Fra : Morten Lind

Dato : 11-01-03 17:22

Øhhhh.....god aften,
Jeg er "kommet til" at dobbeltklikke på skillelinien i Mails vindue -
den linie, der adskiller postoversigten og den aktive mail.....

Er der nogen, der véd, hvordan jeg kan "klikke" den tilbage igen?

Så jeg igen kan læse, hvad venlige mennesker mener om dette & hint?
Siden er nemlig blank nu, og så skal jeg dobbeltklikke en mail for at
åbne den for sig selv, og det er jo dobbeltarbejde, og det er jeg
stærk modstander af.

På forhånd tak & god week-end ønskes alle af
Morten Lind
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Pernille Jensen

Dato : 11-01-03 17:35

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Jeg er "kommet til" at dobbeltklikke på skillelinien i Mails vindue -
> den linie, der adskiller postoversigten og den aktive mail.....
>
> Er der nogen, der véd, hvordan jeg kan "klikke" den tilbage igen?

Dobbeltklik på den igen, eller tag fat i den og hiv den op. Den sidder
helt nede i bunden af vinduet.

- Pernille

Fra : Morten Lind

Dato : 11-01-03 17:42

Pernille Jensen <pj@ac.ixserve.org> wrote:

> Dobbeltklik på den igen, eller tag fat i den og hiv den op. Den sidder
> helt nede i bunden af vinduet.
>

> - Pernille

"Giiide-Godt", Pernille, og tak.

Håber at ku´ hjælpe med andet godt.....
Morten

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 11-01-03 17:39

> [...]

> den linie, der adskiller postoversigten og den aktive mail.....
>
> Er der nogen, der véd, hvordan jeg kan "klikke" den tilbage igen?

Har du prøvet at dobbeltklikke på den igen eller hive den opad?
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Jonas Voss

Dato : 11-01-03 17:39

In dk.edb.mac, Morten Lind wrote:

> [...]
> den linie, der adskiller postoversigten og den aktive mail.....
>
> Er der nogen, der véd, hvordan jeg kan "klikke" den tilbage igen?

Du dobbeltklikker på den stiplede linie der er i bunden af dit
Mail-vindue, så skulle den gerne komme tilbage. Ellers kan du trække i
de tre korte horisontale linier der er placeret midt i linien nederst
i vinduet.

[...]

- In /dev/null no one can hear you scream -