Udløsning i mund/ansigt - hvorfor?
Fra : FreeWheel

Dato : 11-01-03 17:08

Hej Alle

Mig og kærsten sad og snakkede stille og roligt over gårsdagens aftensmad
da vi kom til at snakke om subj. Jeg blev spurgt om hvorfor det er at vi
mænd så gerne vil slutte scenariet af med at klatte i ansigt/mund. Det er
aldrig noget vi har gjort herhjemme, men jeg måtte da indrømme at jeg godt
kunne tænke mig at komme i munden på hende efter samleje - men igen
hvorfor!?!? Lidt irreterende at vide man tænder på en ting, men ikke
hvorfor man gør det :S

En anden ting er hvad er jer pigers holdning til dette? Kærsten er ikke
helt med på pointen med denne, da også lidt underlige afslutning på showet!

--
Forever Freewheeling

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-01-03 17:11

FreeWheel <junk@crap.net> writes:

> [...]
> kunne tænke mig at komme i munden på hende efter samleje - men igen
> hvorfor!?!? Lidt irreterende at vide man tænder på en ting, men ikke

Det har jeg også tænkt over. Jeg har oven i købet også en teori. I
næsten alle de (hetero)pornofilm jeg har set, har det hele slutte med at
han/de kommer i ansigtet/munden på pigen/pigerne. Mon mænd er blevet
påvirket af pornofilmene til at tænde på det? Når jeg skriver
heteropornofilm, er det fordi jeg aldrig har set nogle homopornofilm,
og derfor ikke kan udtale mig om dem.

> En anden ting er hvad er jer pigers holdning til dette? Kærsten er ikke
> helt med på pointen med denne, da også lidt underlige afslutning på showet!

Jeg ville også syntes, at det var en form for tam afslutning. Jeg
mener, hvor ophidsende kan det være at få sprøjtet sæd i ansigtet?
Personligt syntes jeg bare det svier, hvis man får det i øjnene.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : FreeWheel

Dato : 11-01-03 18:06

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> wrote in

> [...]
> blevet påvirket af pornofilmene til at tænde på det? Når jeg skriver
> heteropornofilm, er det fordi jeg aldrig har set nogle homopornofilm,

Tjaee, det lyder som et seriøst bud. Men hvorfor begynde på at proppe
typiske cumshot afslutninger ind i filmene hvis der ikke var et ønske om
det i forvejen? Pornofilmene bliver jo stort set lavet primært til mænd og
de fyldes med hvad mænd vil se ikk? Så det må have udgjort en fil for mænd
før pornoen.....eller er jeg gal på den?

> Jeg ville også syntes, at det var en form for tam afslutning. Jeg
> mener, hvor ophidsende kan det være at få sprøjtet sæd i ansigtet?
> Personligt syntes jeg bare det svier, hvis man får det i øjnene.

Ja den med ansigtet er jeg heller ikke helt med på ideen med!

--
Forever Freewheeling

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-03 18:27

"> Trine Kornum Christiansen:

Tjaaa...? Men nu har pornofilm jo sjældent taget de store hensyn til
kvinders nydelse.

Måske har det noget med magt at gøre fra mandens side? Jeg tror i hvert
fald at min kæreste synes det er lækkert, fordi det viser hans magt over mig
(Ja ja, tror han )

Carina

Fra : Henning

Dato : 11-01-03 19:17

Carina wrote:
> "> Trine Kornum Christiansen:

> Tjaaa...? Men nu har pornofilm jo sjældent taget de store hensyn til
> kvinders nydelse.

Og pornofilm viser jo kvinder, der bare tænder og får noget ud af
alt det manden finder på, så den vej rundt, tager de sørme stor
hensyn til kvinden nydelse

Jeg har reflekteret lidt over samværet med mine forskellige
partnere gennem tiderne, hvad der var et must med den ene,
kunne være et totalt kiks med en anden.

> Måske har det noget med magt at gøre fra mandens side? Jeg tror i
> hvert fald at min kæreste synes det er lækkert, fordi det viser hans
> magt over mig (Ja ja, tror han )

*LOL*

Jeg har tænkt i samme baner, kan jeg ikke få lov til at få udløsning
i vagina, så finder jeg det utrolig frækt at sprøjte ud over kvindens
bryster og ansigt.

Men der ligger noget dominans i at undlade at komme i kvindens
vagina, som jo er grunden til vi overhovedet får lyst til sex.

MVH
Henning

Fra : Niels Henriksen

Dato : 11-01-03 20:31

"Carina" <carwina (a) hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Måske har det noget med magt at gøre fra mandens side? Jeg tror i hvert
> fald at min kæreste synes det er lækkert, fordi det viser hans magt over
mig
> (Ja ja, tror han )

Jeg har det på den måde at det er en slags "magt". At nogle af de piger jeg
har været sammen med så også har kunne li det, er jo så en anden side af
sagen......

--
Niels

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-01-03 14:32

[Trine Kornum Christiansen | 11 Jan 2003 17:10:38 +0100]

> [...]
>påvirket af pornofilmene til at tænde på det? Når jeg skriver
>heteropornofilm, er det fordi jeg aldrig har set nogle homopornofilm,

Lad mig biddrage med en enkelt ting, hvadenten det har helt relevans
eller ej:

Det er noget der næsten kun sker i heteropornofilm, desværre (desværre
fordi jeg er bøsse, OG tænder på at se sprøjtet i ansigtet).

I de fleste bøssepornofilm ser du sprøjtet enten på fyrens mave (fordi
han bliver suttet eller onaneret), eller på modpartens ryg (fordi han
bliver pulet).

Desværre

>Jeg ville også syntes, at det var en form for tam afslutning. Jeg
>mener, hvor ophidsende kan det være at få sprøjtet sæd i ansigtet?
>Personligt syntes jeg bare det svier, hvis man får det i øjnene.

Enig & Enig. Men som du også kommer lidt ind på selv, én ting er hvad
der kan tænde I en pornofilm, en anden er hvad der er "hot" i
virkeligheden.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Nette

Dato : 12-01-03 15:17

"Rene' Hjorth" wrote in message

> I de fleste bøssepornofilm ser du sprøjtet enten på fyrens mave (fordi
> han bliver suttet eller onaneret), eller på modpartens ryg (fordi han
> bliver pulet).

Tror du ikke, det kan hænge sammen med, at der forinden har været analsex
indblandet? For personligt kunne jeg heller ikke finde på at tage den i
munden, hvis den først har været deromme. Den skulle altså lige ud forbi
vandhanen først.....

Men når den har været oppe i det "rigtige" hul ved mig, så har jeg ingen
problemer med det. Jeg har det ikke ligesom de mænd ( jævntført andet sted i
tråden) , som har det svært ved at skulle smage på deres egne vædsker.

Nette

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-01-03 16:43

Nette <nettesnetpost@hotmail.com> skrev:

> [...]
> analsex indblandet? For personligt kunne jeg heller ikke finde på at
> tage den i munden, hvis den først har været deromme. Den skulle altså

Det er meget almindeligt at pikken kommer lige fra anus og ind i munden på
en kvinde i pornofilm. Til gengæld er renlighed, som oftest, en dyd i
sådanne produktioner.

> [...]
> ingen problemer med det. Jeg har det ikke ligesom de mænd ( jævntført
> andet sted i tråden) , som har det svært ved at skulle smage på deres

Fissesafter smager noget bedre end sperm. Eller smager af mindre.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Nette

Dato : 12-01-03 21:13

"Mark Thomas Gazel" wrote in message
> Det er meget almindeligt at pikken kommer lige fra anus og ind i munden på
> en kvinde i pornofilm. Til gengæld er renlighed, som oftest, en dyd i
> sådanne produktioner.

Ok, så må jeg vel lige indskyde, at jeg faktisk aldrig har set en "rigtig"
pornofilm*G* Jeg har et et par scener fra en film, men jeg tror, jeg var
stået af, hvis jeg havde set overnævnte situation. Alene det bakterieflora,
der findes det sted, uff. Jeg glemmer aldrig agarpølsen og hygiejneforsøgene
da jeg tog min uddannelse. Føj.

Nette

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-01-03 21:25

[Nette | Sun, 12 Jan 2003 15:16:53 +0100]

>Tror du ikke, det kan hænge sammen med, at der forinden har været analsex
>indblandet?
Jo da, det var også lidt det jeg troede at jeg skrev :) Men... den
analsex der er blevet dyrket, er jo altid med kondom, så hvis "facials"
var en generel ting som bøsser tændte på, ville det være naturligt og
flå gummiet af og så ellers hoppe til ansigtet og "levere varen".

Men - langt de fleste typiske bøssepornofilm er fra USA, og dér er
fantasierne til sex nok anderledes, efter filmene at døme er de LANGT
mere fokuseret på analsex end vi andre er.

>For personligt kunne jeg heller ikke finde på at tage den i
>munden, hvis den først har været deromme. Den skulle altså lige ud forbi
>vandhanen først.....

Ja, for pokker - uha da!

>Jeg har det ikke ligesom de mænd ( jævntført andet sted i
>tråden) , som har det svært ved at skulle smage på deres egne vædsker.

Det ER jo heller ikke allde der har det sådan; jeg har mødt heterofyre
der syntes at smagen af deres egen sperm var helt OK, og bøsser der
syntes at al sperm var den rene turn-off :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Nette

Dato : 13-01-03 01:00

> Jo da, det var også lidt det jeg troede at jeg skrev :)

Ok, troede du mente fordi det lige var hurtigst at gøre det dér, når han nu
lige lå sådan

> [...]
> var en generel ting som bøsser tændte på, ville det være naturligt og
> flå gummiet af og så ellers hoppe til ansigtet og "levere varen".

Ja ok, det første vidste jeg så ikke, så forstår jeg indlægget bedre, og jo,
så ER det da i grunden underligt, at der er så fokuseret på det i
hetro-pornofilm.... hmm....

Nette

Fra : PerX ...

Dato : 12-01-03 18:18

In article <uel7jvf9d.fsf@trinekc.dk>, news@trinekc.dk says...

> [...]
> han/de kommer i ansigtet/munden på pigen/pigerne. Mon mænd er blevet
> påvirket af pornofilmene til at tænde på det?

Jeg tvivler. Jeg har set meget få pornofilm(2-3 stykker)... (og syntes
stadig det lyder interessant ;)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-01-03 19:31

FreeWheel wrote:
> [...]
> aftensmad da vi kom til at snakke om subj. Jeg blev spurgt om hvorfor
> det er at vi mænd så gerne vil slutte scenariet af med at klatte i

Det har været mig en kilde til selv samme afgrundybe undrene... men Puhh for
en 3-4 mdr siden kurerede
min suverænt bedre ½ del lidt ved et tilfælled mig for dette - jeg kan ikke
lige huske hvordan det var ...
men pointen som jeg er kommet til at tænde på er at det her med at kvinde
sluger sæd og tilfredstiller manden oralt er en form for underkastelse
og hvis man kan se det i det lys så er det faktisk ret sexet - det var
ligesom mit problem før at jeg som udgangspunkt fandt det helt usexet + jeg
ikke ku mærke det
men osm jeg ser det er er pointen at kvinden eller den fysisk svager i
forholdet underkaster sig og viser sin ydmyghed ved at tilfredstille den
fysisk stærker part
ved at gøre dette og se det er jo temeligt sexet !!

> [...]
> hende efter samleje - men igen hvorfor!?!? Lidt irreterende at vide
> man tænder på en ting, men ikke hvorfor man gør det :S

Magt og underkastelse

dybeste set på et eller andet plan så fanatser de fleste kvinder på et
tidspunkt om at blive voldtaget og mit bedeste bud er at de flest emænd
fanatsere om at voldtage .... jeg tror simpelthænd vi er nede og har fat i
roden af vores drifter eller der hvor de begynder - hvis du ser på naturen
der er det jo også de mest domineren de stærkeste de styre og overlever.

> En anden ting er hvad er jer pigers holdning til dette?

ja dte kan jeg af gode grunde ikkke sige hvad kvinder i almindelighed synes
om det

>Kærsten er
> ikke helt med på pointen med denne, da også lidt underlige afslutning
> på showet!

jamen jeg har arldrig ku finde på det indtil for de sidste 4 mdr fordi jeg
simpelthænd identifiserede mig med den skulle sluge det og det synes jeg
kraftedme det var ulægger fy for satan for at sluge en mands sæd ad ad ad :)
det mener jeg sgu fy for helevd
Mv
Bo M Mogensen

--
"og husk vi skylder asklepius en hane"
http://socrates.clarke.edu/aplg0190.htm

I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH
WE'LL BE TOGETHER WHILE THE PLANET DIES
I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH
WE'LL NEVER SAY GOODBYE

Fra : Henning

Dato : 11-01-03 19:58

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> det synes jeg kraftedme det var ulægger fy for satan for at sluge en
> mands sæd ad ad ad :) det mener jeg sgu fy for helevd

Man skal jo ikke serverer noget man ikke selv ved hvordan smager,
så tag lige og kys din kæreste efter du er kommet *GGG*

MVH
Henning

Ps. de gange hvor jeg uforvarende er kommet til at smage
på min sperm, når jeg har kysset min partners bryster etc.
har jeg kun oplevet det som en lettere saltet smag, ikke
anderledes, end når kvinderne ligger og sjat-tisser af fryd,
når man slikker dem *G*

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-03 20:32

"Henning":

> har jeg kun oplevet det som en lettere saltet smag, ikke
> anderledes, end når kvinderne ligger og sjat-tisser af fryd,
> når man slikker dem *G*

Ja, pyt med smagen. Det er mere konsistensen, jeg kan have det svært med ind
imellem ;o( *g*
Det undlader jeg helst at give udtryk for. Jeg ville heller ikke bryde mig
om at min kæreste så meget som antydede at han ikke brød sig om smagen af
mig.

Carina

Fra : Henning

Dato : 12-01-03 08:55

Carina wrote:
> [...]
> Det undlader jeg helst at give udtryk for. Jeg ville heller ikke
> bryde mig om at min kæreste så meget som antydede at han ikke brød

Nu har jeg aldrig oplevet ikke at kunne lide smag og konsistent
hos mine partnere *G*
Men Jeg kan levende forestille mig konsistensen af sperm, direkte fra
producenten, noget i retning af nupokur som får det til at sige ulrik
hos mig

MVH
Henning

Fra : Kat

Dato : 11-01-03 21:02

"FreeWheel" skrev:
> [...]
> kunne tænke mig at komme i munden på hende efter samleje - men igen
> hvorfor!?!? Lidt irreterende at vide man tænder på en ting, men ikke

Mænd er meget visuelle.
Så jeg tror, at de kan li´ at komme ud over det hele, så kan de se,
hvor dygtige de har været til at sprøjte langt, og hvor meget der er
komme ud i sprøjten. Det bliver også kommenteret højlydt og gerne lidt
grinende bagefter, og så håber de på en bifaldende bemærkning fra
kvinden.
Bliver der fyret af i skeden går manden jo glip af denne visuelle
oplevelse og ved reelt ikke, hvor dygtig han har været.
Ganske enkelt.

> En anden ting er hvad er jer pigers holdning til dette? Kærsten er
ikke
> helt med på pointen med denne, da også lidt underlige afslutning på
showet!

Her hjemme dyrker vi ofte denne mund/ansigt/bryst afslutning.
Og jeg må da indrømme, at jeg gør det primært for hans skyld. En
enkelt gang i mellem når jeg er rigtig på, så kan jeg da godt selv be´
om det, men det hører til sjældenhederne.
Et eller andet sted kan jeg da godt selv se (i filmene) at det ser
frækt ud, at en kvinde har pikken i munden og kigger frækt op på
manden, så ville jeg nok også få lyst til at sprøjte ud over det hele
*G*
Men underligt synes jeg ikke det er. Hver sine lyster og vi skal da
være med til at tilfredsstille og glæde hinanden i og udenfor sengen

Så se i bare og prøv det af.
--
Kat
---

Fra : Kristian69

Dato : 11-01-03 22:02

"Kat" skrev d. 11-01-03 21:02 dette indlæg :
> [...]
> Bliver der fyret af i skeden går manden jo glip af denne visuelle
> oplevelse og ved reelt ikke, hvor dygtig han har været.

Jamen, det er jo netop det ! Og så det faktum, at det er så
befriende, at komme ud over min kæreste - og uforklarligt frækt.
Det med munden er hun desværre ikke med på, men tanken er da spændende.
Og jeg tror netop det er det med fantasien, der tænder det hele.
Noget andet: ryst en dåse-cola grundigt og længe !!! Og åben den så -
mand hvor det sprøjter, ikke ? Princippet er det samme !!!!

Kristian

http://www.kandu.dk/

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-01-03 23:59

[FreeWheel | Sat, 11 Jan 2003 16:08:13 +0000 (UTC)]

>Jeg blev spurgt om hvorfor det er at vi mænd så gerne vil slutte scenariet af med at klatte i ansigt/mund.

Jeg kan naturligvis kun svare for mig selv, men typisk er der 2 årsager:

1. Når jeg suttes, vil jeg også have lov til at sprøjte i munden på
sutteren - ellers ville det være lidt for meget anti-klimaks; der er
næsten ikke noget der overgår en tungespis der spiller på pikhovedet
mens man sprøjter.

2. Dominans; jeg tænder lidt på det og det samme gøre min kæreste, så
for mig er der noget der tænder på en lidt dominerende måde, når jeg
sprøjter i munden på sutteren, og evt. også i ansigtet.

>En anden ting er hvad er jer pigers holdning til dette? Kærsten er ikke
>helt med på pointen med denne, da også lidt underlige afslutning på showet!

Well, min kæreste er med på begge dele af legen (og en pokkers god
pik-sutter), men kan jo nok ikke bruges til holdning for ovenstående,
for han ER jo ikke en pige (heldigvis).

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Carsten Matzon

Dato : 12-01-03 11:53

> [...]
>
> En anden ting er hvad er jer pigers holdning til dette? Kærsten er ikke
> helt med på pointen med denne, da også lidt underlige afslutning på

Min kærste og jeg har faktisk også ofte diskuteret dette emne, fordi jeg
ikke kan forstå at en stor del af alle pornofilm kun handler om at en masse
mænd sprøjter kvinderne totalt til. Vi diskuterer om kvinderne nyder det
eller ej. Jeg nægter personligt at tro på at nogen kvinder kan nyde at ti
mænd nærmest drukner hende i sæd. Jeg syntes det er frækt hvis min kærste
engang imellem kommer i ansigtet på mig, er meget sjovt at afslutte det på
en anden måde engang imellem, men jeg tror jeg ville kaste op hvis ti mænd,
som i filmene gjorde det. Måske tænder mændene på det, fordi det er lidt
beskidt og "ydmygende" for kvinden.

--- Jette

Fra : Peter M

Dato : 12-01-03 11:59

> [...]
> kvinderne nyder det eller ej. Jeg nægter personligt at tro på at
> nogen kvinder kan nyde at ti mænd nærmest drukner hende i sæd

Nu synes jeg også lige at jeg vil være med i diskutionen
Prøv at lægge mærke til pigerne i de fleste pornofilm, jeg synes bestemt
ikke at det ser ud til at de fleste nyder det, og nogle gange ser det endda
ud til at de væmmes ved det, og endda ser det ud til at det nogle gange er
ved at vende sig i dem.
Jeg skal da selvfølgelig indrømme at jeg også har prøvet at sprøjte min pige
i ansigtet og munden, men det nyder hun da også nogle gange, og for det
meste er det da også hende der opfordrer til det.

Ps. Der er jo nok også forskel på om det er hendes egen fyr i pornofilmene
eller om det er en "tilfældig" skuespiller.

Mvh
Peter M

Fra : Anita

Dato : 12-01-03 18:06

"Peter M" <lpm@it.dk> skrev

> [...]
endda
> ud til at de væmmes ved det, og endda ser det ud til at det nogle gange er

Lige netop. Det er også min oplevelse. Jeg synes det ser ud som om de KUN
gør det fordi de har fået at vide at de SKAL. Det er ikke just fordi det
suger det i sig med vellyst. Man ser dem endda nogle gang spytte det ud. *G*

Okay, nu har jeg heller ikke set vildt meget porno, men ud fra den smule jeg
har set er det mit klare indtryk, at kvinderne ikke er ved at gå i ekstase
over at få sperm i hverken ansigt eller mund.

> [...]
>
> Ps. Der er jo nok også forskel på om det er hendes egen fyr i pornofilmene
> eller om det er en "tilfældig" skuespiller.

Det tror jeg også...Men man er vel professionel som skuespiller, eller hvad?

Venlig hilsen Anita

Fra : PerX ...

Dato : 12-01-03 18:13

In article <Xns9300AE6D68383junkcrapnet@212.242.40.196>, junk@crap.net
says...
> Jeg blev spurgt om hvorfor det er at vi
> mænd så gerne vil slutte scenariet af med at klatte i ansigt/mund.

Udtryk for stor kærlighed fra hendes side at hun lader manden?

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 12-01-03 22:56

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_removethis_.com> skrev i en meddelelse
> In article <Xns9300AE6D68383junkcrapnet@212.242.40.196>, junk@crap.net
> says...
>
> Udtryk for stor kærlighed fra hendes side at hun lader manden?

Måske har du fat i noget meget centralt der. Hengivelse måske, hvis nogen
efterhånden husker et så gammeldags ord

Fra : Arne Jensen

Dato : 12-01-03 23:30

On Sat, 11 Jan 2003 16:08:13 +0000 (UTC), FreeWheel <junk@crap.net>
wrote:

> [...]
>kunne tænke mig at komme i munden på hende efter samleje - men igen
>hvorfor!?!? Lidt irreterende at vide man tænder på en ting, men ikke

Der har jo været ganske mange forslag fremme i denne tråd allerede..
Påvirkning fra pornofilm, magt/underkastelse, stolthed over hvor langt
den kan sprøjte ovs.

Personligt har jeg det meget som Rene Hjort.
Hvis man får den suttet af og pigen (Nåja omvendt fortegn for dig
rene':)) umiddelbart før man kommer trækker den ud og lader den gå ud
over bryster hals eller lign, så kan jeg love og garantere det er et
antiklimaks for mig.. Lidt som at blive lovet bøffer og trøfler til
maden, og det er hakkedrenge og to af dem fra den lokale bager:)
Det er ok, men ikke lige det man havde forestillet sig.

Jeg tænder såmænd ikke specielt på at sprøjte en pige i ansigtet, og
har heller ikke specielt nogen lyst til at komme i munden på hende
efter samleje, men får jeg den suttet af, vil jeg have det hele vejen,
ellers kan vi lige så godt bruge slikkeriet som forspil, også afslutte
det på "gammeldavs" maner.. Mellem hendes ben forståes. Det er der for
mit vedkommende ikke noget som helst galt i.

Jeg havde da flere gange i mit liv fået den suttet af da jeg prøvede
den "ægte" vare med en pige der helt tydeligt nød at give mig den
behandling, og da jeg vanen tro ville trække hendes hoved væk, for
ikke at komme i munden på hende, blev hun blot endnu mere insisterende
og resultatet udeblev heller ikke... Det var min første RIGTIGE
orgasme, og jeg kan hilse og sige der er et stykke vej ned til en
udløsning..

Derfor tænder jeg vildt på at komme i munden på en pige.. Eller måske
rettere på den måde tænder jeg på det!

Venligst
Møffe

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-01-03 22:07

[Arne Jensen | Sun, 12 Jan 2003 23:29:36 +0100]

>Lidt som at blive lovet bøffer og trøfler til
>maden, og det er hakkedrenge og to af dem fra den lokale bager:)
>Det er ok, men ikke lige det man havde forestillet sig.

Hehe, fed sammenligning, men du har jo enestående ret :)

Af samme årsag forstod jeg hellere ikke de heteropar der anvendt
"afbrudt samleje" som præventionsform... ikke alene er den ganske
usikker, men det må da for pokkers også ødelægge halvdelen af
fornøjelsen.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-01-03 17:40

FreeWheel <junk@crap.net> skrev:

Hej Freewheel

> [...]
> hende efter samleje - men igen hvorfor!?!? Lidt irreterende at vide
> man tænder på en ting, men ikke hvorfor man gør det :S

Du tænder på det, fordi det er røvfrækt. Hvorfor det er røvfrækt er så lidt
sværere at forklare, men jeg skal prøve.

Kort sagt, mener jeg det handler om at nyde i stedet for at yde.

I de fleste danske hjem er folks sexliv indrettet på den måde, at fyren er
den der altid er liderlig og kvinden skal overtales. Sådan groft set. Nu får
jeg samtlige kvinder i gruppen på nakken og udbrud såsom "Det passer ikke"
og "ikke her, der er det mig der *altid* tager initiativet og gør al
arbejdet" osv., men sådan er det ikke i et ganske almindeligt
gennemsnitsforhold. Manden har typisk oftere lyst end kvinden. Flame away.

Derudover har de fleste fyre relativt nemt ved at blive liderlige, og har
relativt nemt ved at komme, mens de fleste kvinder kræver lidt mere end bare
at få fyren ind i varmen. Det er sådan set fint nok, og de fleste fyre er
også glade for at kæle, slikke (mens de ligger i verdens mest ubehagelige
stilling), pumpe løs uden at komme for tidligt, holde rytmen, tempoet,
positionen og så videre, så længe som det nu kræves, men det er hårdt
arbejde, selvom det jo bærer glæde i sig selv.

Derudover er fyre ret glade for deres pikke. Vi er så heldige, at den sidder
uden på kroppen. Man kan se den ved at kikke ned. Den kan blive stiv, man
kan pille og lege med den, og der er næsten ikke noget tidspunkt, hvor det
ikke er en fordel, at den bliver godt og grundig stiv. Sagt på en anden
måde. En mands værste mareridt er ikke om konen eller kæresten skrider, men
derimod, hvis han en dag vågner op uden en pik. Ovenstående skal forestille
at være morsomt, men der er noget om snakken.

Derfor er noget af det bedste en mand kan forestille sig, at hans partner
har det på samme måde med hans pik. At synet af den vækker glæde i sig selv,
at hun kan lide at kæle den, røre den og sutte den og selv bliver enormt
tændt af den magt hun får over sin mand, hvis hun gør det. Det vil jeg tro
de fleste mænd tænder ret meget på. Og hvis hun oven i købet slikker og
spiller den indtil den sprøjter ud over hendes krop eller ansigt eller i
hendes mund, så kan det næsten ikke blive mere liderligt, synes jeg. Og jeg
tror de fleste fyre har på samme måde.

Nogen har foreslået, at det har noget med underkastelse at gøre, men i så
fald er det manden der underkaster sig kvinden, sådan som jeg tænker på det.
At han bare læner sig tilbage og er i hendes magt. Jeg har ikke indtryk af,
at det er det store hit hos flertallet af kvinder, men omvendt er ret sikker
på, at det er en af grundene til at fyre er vilde med at slikke fisse. At
have magten over kvinden og næsten bestemme, hvornår hun skal komme.

Selvfølgelig kan manden også holde hende i håret og spille den i ansigtet på
hende eller mundkneppe hende indtil han sprøjter i munden på hende eller i
ansigtet. Overraskende mange kvinder, synes det er ret frækt, men hvis
kvinden ikke er så vild med det, så er det en noget ensidig affære og manden
er stadig i høj grad den aktive. Kvinden kan dog være aktiv med fræk tale og
ved kikke manden i øjnene med den eksplosionsklare pik i begges synfelt.
Hvad kan jeg sige - det er frække sager.

Som med så mange andre ting, så kræver det at begge parter i en eller anden
grad kan lide det. Lidt som med analsex. Hvis den ene synes det er ulækkert,
så er det lidt svært at få noget liderligt ud af det.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-01-03 22:09

[Mark Thomas Gazel | Mon, 13 Jan 2003 17:40:17 +0100]

> [...]
>hendes mund, så kan det næsten ikke blive mere liderligt, synes jeg. Og jeg

Jeg nænner simpelthen ikke at skære noget væk - utroligt kloge ord, og
en rigtig god, og ærlig, beskrivelse af mandens forhold til sit kæreste
eje.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk