Ang, Nokia 3310
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 11-01-03 16:26

hejsa ng.

Jeg har har sku været lidt tumpet at glemme min sikkerheds ´kode til min
3310, da det er lang tid siden jeg har brugt den.

Nogen der kan hjælpe mig??

Har en alm. datakabel, hvis jeg kan bruge det til noget...

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Kenneth Koustrup

www.cool-shop.dk - Det koster intet at kigge.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-01-03 17:06

> Jeg har har sku været lidt tumpet at glemme min sikkerheds ´kode til
> min 3310, da det er lang tid siden jeg har brugt den.
[..]

http://www.logomanager.co.uk/

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 11-01-03 17:57

Og hvilket program skal jeg så bruge??

Fra : Ian

Dato : 11-01-03 18:49

"Kenneth Koustrup" <koustrup@paradis.dk> wrote in message
> Og hvilket program skal jeg så bruge??

Det som Christian foreslog dig: Logomanager
Du kan hente en demo udgave på det link han skrev
http://www.logomanager.co.uk/ og den kan aflæse din kode for dig.

Mvh Ian

Fra : Mr. Unlock

Dato : 11-01-03 18:51

Normalt er sikkerhedskoden på alle nokia 1234

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-01-03 20:39

En gut der kalder sig "Mr. Unlock" skrev:

>Normalt er sikkerhedskoden på alle nokia 1234

Vi snakker vidst nogle meget gamle modeller her. Sikkerhedskoden er
fra fabrikkens side 12345 på de Nokia-telefoner vi "har idag".

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Mr. Unlock

Dato : 11-01-03 21:07

Ja da det burde enhver da vide...... undskyld jeg må have glemt 5 tallet.
Håber det lykkes dig at få skidtet til at snurre igen