RA2 over internet ??
Fra : JMN

Dato : 11-01-03 16:09

Hej i gruppen

Vi er 2 venner der gerne vil kunne spille mod hinanden,
men hjemme fra hver især. Vi har begge installeret RA2 (originalt spil) men
ved nu ikke hvad vi skal gøre for at få det til at virke. Har set under
network og i options, men vi er altså ikke så stive i det.

En der på en simpel måde kan forklare hvad vi skal gøre.
Vi kender hinandens IP-adresser hvis det er en hjælp.

På forhånd tak.

vh.
JMN

Fra : Martin Korsgaard

Dato : 11-01-03 18:18

"JMN" <NOSPAMjmn@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En der på en simpel måde kan forklare hvad vi skal gøre.
> Vi kender hinandens IP-adresser hvis det er en hjælp.

Hvis man kan spille over internettet så kan det lade sig gøre.
Ellers er det ikke muligt, da i skulle trække et kabel fra den ene til den
anden computer.

Fra : JMN

Dato : 11-01-03 23:25

Nu er det jo altså over internettet vi ønsker at spille mod hinanden ligesom
emnet jo beskriver. Ikke via Westwoods servere.

Så hvis en anden kan komme med en lille vejledning vil jeg være taknemlig.

vh.
JMN

Fra : Ivan Gregersen

Dato : 14-01-03 22:46

Hejsa
Jeg tror i bliver nød til at spille over Westwood
Lav et spil og sæt pass-word på
Det må være løsningen
Hilsen Wasco_dk