Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lækre skibilleder !
Fra : johan

Dato : 11-01-03 14:09

Hey G.

Jeg har lige fået scannet nogle af de gode fra åretes skiferie og bikset dem
op på en lille side: http://johanjessen.itinfo.dk/skisite - nyd dem.

Og I er jo selvfølgelig altid velkomne til at komme med kommentarer.

- johan

Fra : Søren Blom

Dato : 11-01-03 17:58

"johan" <joeyj0007@hotmailFJERN.com> skrev
> Og I er jo selvfølgelig altid velkomne til at komme med kommentarer.

Kommentar, HMMMMMMMMM
Letter kedelige, når man ikke kender personerne på billederne og det
tekniske er heller ikke noget at råbe hurra for.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : \(4690\) Claus Smith~

Dato : 11-01-03 18:04

> Kommentar, HMMMMMMMMM
> Letter kedelige, når man ikke kender personerne på billederne og det
> tekniske er heller ikke noget at råbe hurra for.

Så så rolig nu Søren....man kan vel altid nyde de søde piger og jeg kunne da
se at after-skiingen også var med :)

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.modellerne.dk

Fra : \(4690\) Claus Smith~

Dato : 11-01-03 19:01

Hej Johan.

Har luret på dine billeder og synes at det med de to skiløbere i modlys er
flot. Om det er tilfældighedernes spil eller du har været kreativ ved jeg
ikke, men jeg synes at netop det billede er godt.

Ellers så kan man jo se at i har haft en hyggelig tur, glade mennesker og
lidt after-skiing :)

Hygge fra mig.

Fra : johan

Dato : 12-01-03 01:30

"(4690) Claus Smith aka Pigefotografen" <pigefotografen@pigefotografen.dk>
wrote in message news:3e205cce$0$1...
> Har luret på dine billeder og synes at det med de to skiløbere i modlys er
> flot. Om det er tilfældighedernes spil eller du har været kreativ ved jeg
> ikke, men jeg synes at netop det billede er godt.

Nope, det var faktisk meningen. Lyset bliver utroligt flot omkring kl.
15-16, når solen sænker sig over bjergene tidligt på sæsonen - så da jeg sad
og ventede på de andre ved liften, tænkte jeg, at det kunne være flot med et
fedt modlysbillede!

- johan

Fra : \(4690\) Claus Smith~

Dato : 12-01-03 10:35

> [...]
sad
> og ventede på de andre ved liften, tænkte jeg, at det kunne være flot med

Jeg synes at det er lykkedes meget godt.

Claus

Fra : 2rb1

Dato : 11-01-03 20:21

Hmmm... du tager da munden fuld og kalder dine egne billeder for lækre.
Jeg er ikke ening, men sådan er vi heldigvis så forskellige ;0)

Mvh. 2rb1

Fra : johan

Dato : 12-01-03 01:24

"2rb1" <fotografen@stamfoto.dk> wrote in message
> Hmmm... du tager da munden fuld og kalder dine egne billeder for lækre.
> Jeg er ikke ening, men sådan er vi heldigvis så forskellige ;0)

Det er fair nok Man skulle måske have været der! Men når jeg siger
"lækre skibilleder" er det ikke så meget fotokvaliteten jeg tænker på, men
selve ånden der er i billedet. Fx når jeg ser forsidebilledet, får jeg
fand'me lyst til at komme tilbage og tage den off-piste ;-D

Og til sidst vil jeg da lige sige, at det ikke kun er fotografiske
mesterværker, der fortjener at blive vist frem. "snapshot"-oplevelser kan jo
også være "lækre" Men sorry hvis I blev skuffede - hehe

hyg jer - johan

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-01-03 00:38

> [...]
> op på en lille side: http://johanjessen.itinfo.dk/skisite - nyd dem.
>
> Og I er jo selvfølgelig altid velkomne til at komme med kommentarer.

Må man spørge om fotoudstyr?

Synes dine snebilleder er flotte, men hyggebillederne kan jeg ikke sige
noget til. Kunne være taget med et engangskamera, men sjovt ser det ud.
Minder mig om jeg snart skal tage mig sammen til at komme afsted
igen.

- Martin

Fra : johan

Dato : 12-01-03 01:00

Ja - jeg kan godt se at nogen af billederne er lidt ligegyldige, når man
ikke kender personerne. Men det skal lige siges, at siden er oprettet til
personligt brug for dem som var med. Da jeg så så billederne igennem nogle
gange, så synes jeg, at der var nogen fede snebilleder imellem. Ideen var
også "snapshot"-effekten med at tage nogle skæve billeder af sjove
situationer.
Og til Martin, så har jeg faktisk brugt et helt almindeligt Olympus mju-II
35mm f/2.8 og jeg må indrømme, at netop snebillederne er blevet overraskende
vellykkede!

- johan - og nyd sneen