Vedhæftede filer i Outlook
Fra : Erik Mortensen

Dato : 11-01-03 12:05

Hej.

Jeg er en ny bruger af outlook express, jeg har et problem som jeg håber at
der er en der kan hjælpe mig med. Mit problem består i at jeg har fået en
mail med en vedhæftet fil, som det ikke er muligt at se / læse. når jeg
klikker på papir clippen på den blå barre kan jeg se den vedhæftede fils
navn men den er nedtonet, så derfor hjælper det ikke at klikke på den.

På forhånd tak. Erik.

Fra : Erling Simonsen

Dato : 11-01-03 12:41

"Erik Mortensen" <fammortensen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> klikker på papir clippen på den blå barre kan jeg se den vedhæftede fils
> navn men den er nedtonet, så derfor hjælper det ikke at klikke på den.

Hej.
Gå ind i Funktioner > Indstillinger > Sikkerhed
Fjern fluebenet i "Tillad ikke, at vedhæftede filer, der muligvis kan
indeholde virus, gemmes eller åbnes"
Håber det hjælper
med venlig hilsen
Erling Simonsen, Hammerum.