stadig frostvejr....
Fra : Kim Olsen

Dato : 11-01-03 11:19

Men nu vil jeg alligevel tage tøj på, og få monteret den indkøbte
cykelcomputer på CZ'eren.

Har I andre erfaringer med en cykelcomputer til en MC ?

Jeg skal bruge den som triptæller, og til beregning af gns hastighed.

Kim Olsen

Fra : jesper_m_h

Dato : 11-01-03 12:21

Ja jeg har kørt med en sigma 2000 på min RF'er i ca 1 år før jeg fik GPS
og jeg havde ikke nogle problemer med den, Monteringen er op til
fantasien men den virker fint til 300 Kmt. og er MEGET nøjagtig, mit
spedo viser ca 10 Kmt for lidt over hele linien.

http://www.kandu.dk/

Fra : Buck

Dato : 11-01-03 19:44

> fantasien men den virker fint til 300 Kmt. og er MEGET nøjagtig, mit

Så stærkt må han jo ikke køre på en CZ

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Kim Olsen

Dato : 11-01-03 22:18

> Så stærkt må han jo ikke køre på en CZ
>
> --
> /Buck
> CB 550 F1 ´75
> CZ 180 ´01 (med BC401)

Nej vi er jo heldigvis nogle der ikke kunne drømme om at køre for stærkt på
de danske motorveje.

Kim
CZ180 - 98

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 12-01-03 12:49

> Nej vi er jo heldigvis nogle der ikke kunne drømme om at køre for stærkt

> de danske motorveje.
> Kim
> CZ180 - 98

Hej Kim

Det hedder "kun kan drømme om" ikke "ikke kunne drømme om" når man kører CZ

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : bo-gsx-R

Dato : 12-01-03 23:22

> Hej Kim
>
> Det hedder "kun kan drømme om" ikke "ikke kunne drømme om" når man kører
CZ

dont cry :)

> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F

du er så ond
bo-gsxR

Fra : bo-gsx-R

Dato : 11-01-03 13:06

> Har I andre erfaringer med en cykelcomputer til en MC ?

en sigma bc 800 er god, men ( ikke targa'en )
koster ca. 220-300 afh. af forr.

bo-gsxR

Fra : Kim Olsen

Dato : 11-01-03 15:17

Så er den monteret og afprøvet.

Efter mange forsøg, valgte jeg at lime føleren fast til navet med kemisk
metal.
På den måde blev det faktisk helt "usynligt" at føleren sidder der.
Computeren er en billig fra cykelhandleren til kr. 200. men med de
funktioner jeg skal bruge.
Og vigtisk den tænder selv når man kører og slukker også selv efter 10
minutters stilstand.
Og så viser den jo også klokken....

Kim Olsen