Røret på BeoCom 1600
Fra : Jakob Griffel

Dato : 11-01-03 00:50

Hej!

Er der nogen der ved, om (og i så fald hvordan) man kan åbne røret
påen BeoCom 1600? Jeg har en dårlig kabelforbindelse (både micro og
højttaler) i bunden af røret, men jeg ved ikke hvordan jeg skal åbne
det uden at ødelægge det. jeg har fået den lille klap i bunden af
røret af, men kan ikke komme videre.

Nogen der kan hjælpe videre?

Hilsen Jakob

Fra : René Jørgensen

Dato : 11-01-03 01:49

"Jakob Griffel (slet 6RCS1)" <jakob.griffel@6RCS1mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:10422426610.954671612030047@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> højttaler) i bunden af røret, men jeg ved ikke hvordan jeg skal åbne
> det uden at ødelægge det. jeg har fået den lille klap i bunden af

Det kan ikke åbnes. Det er limet sammen

Hilsen

René

Fra : Jakob Griffel

Dato : 14-01-03 02:34

> Det kan ikke åbnes. Det er limet sammen

Der var de godt nok smarte... Men et nyt koster åbenart "kun" 169 kr. iflg.
min Telebutik.

Hilsen Jakob