Nomineringerne til Steppeulven 2003
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 11-01-03 00:36

Jeg synes lige, vi skal have listen her i gruppen, da der synes at
være en del interesse om projektet. Priserne uddeles fredag 31.
januar 2003. Klippet til en efter min mening lidt mere logisk
rækkefølge end den på steppeulv.dk:

Årets Album

Malk de Koijn: Sneglzilla
Mikael Simpson: Os 2 + Lidt Ro 2002
Outlandish: Bread & Barrels Of Water
Saybia: The Second You Sleep
Under Byen: Det er mig der holder træerne sammen

Årets Melodi

JuniorSenior: Move Your Feet
Niels Skousen: 1968
Outlandish: Guantanamo
Saybia: The Second You Sleep
Sort Sol: Golden Wonder

Årets Sangskriver(e)

C.V. Jørgensen
Malk de Koijn (Tue Track, Geolo G, Blæs Bukki)
Niels Skousen
Sort Sol (Steen Jørgensen, Lars Top-Galia & Søren Rasted)
Thomas Knak

Årets Danske Tekstforfatter(e)

C.V. Jørgensen
Malk de Koijn (Tue Track, Geolo G, Blæs Bukki)
Mikael K (Klondyke)
Niels Skousen
Steffen Brandt (TV-2)

Årets Vokalist

Henriette Sennenvaldt (Under Byen)
Isaam Bashiri (Outlandish)
Lise Westzynthius
Søren Huss (Saybia)
Thomas Troelsen (Superheroes)

Årets Musiker

Kim Larsen (Loveless) (Guitar, vokal, producer)
Mikael Simpson (Guitar, computer, vokal)
Sune Wagner (The Raveonettes) (Guitar, bas, vokal, producer)
Thomas Knak (Producer, computer, synths etc.)
Tue Track (Malk de Koijn) (Producer, DJ)

Årets Orkester

Klondyke
Malk de Koijn
Outlandish
System
Under Byen

Årets Livenavn

Allan Olsen
Goodiepal
Johnny Madsen
Malk de Koijn
Saybia

Årets Håb

Lise Westzynthius
Loveless
Mikael Simpson
Raveonettes
Superjeg

Årets Ide

Auditorium (Pladeselskab)
Datamusik.dk (Net-site)
Else Marie Pade, Opiate, Bjørn Svin m.fl.: 7 Cirkler (Cd-ugivelse
på Resonance v/ Hans Sydow)
Pladeselskabet Playgrounds distributionssystem for danske
kunstnere
Wigwam (Turne)

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-01-03 09:41

Peter Brandt Nielsen skrev bl.a.:
> [...]
> fredag 31. januar 2003. Klippet til en efter min mening lidt
> mere logisk rækkefølge end den på steppeulv.dk:

Ja det var en god ide de fik med at gå konkurs. Det skal da
belønes. LOL

Der mangler da også årets flop:
Maria Montell som har lever årets største pladekatastrofe og har
solgt under 2000 plader.
eyeQ har også lavet et gigantisk flop.

Lars Raaby

Fra : Michael Westi

Dato : 11-01-03 15:37

> Der mangler da også årets flop:
> Maria Montell som har lever årets største pladekatastrofe og har
> [...]

Er det ikke under 1000 hun egentligt har solgt?
Det er hvad jeg har hørt/læst!!

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Brian M-I

Dato : 11-01-03 19:45

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> wrote in message

> Er det ikke under 1000 hun egentligt har solgt?
> Det er hvad jeg har hørt/læst!!
Ved ikke hvor mange hun har solgt...men det er sgu lidt synd.....nu hvor hun
endelig lavede noget musik der var lidt tålelig at høre på!

Fra : Prop

Dato : 11-01-03 20:44

>Der mangler da også årets flop:
>Maria Montell som har lever årets største pladekatastrofe og har
>solgt under 2000 plader.

ack...
Det er sq noget okay "gør rent søndag eftermiddag" musik.. En del
bedre end det gamle Montell syntes jeg.

/Prop

::.Email virker ikke.::

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 12-01-03 11:33

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det var en god ide de fik med at gå konkurs. Det skal da
> belønes. LOL

Jeg synes, det er en fin nominering (og meget modig). Wig Wam var en god
idé; den vblev bare dårligt udført (og endnu dårligere modtaget).

Det viser IMO også prisuddelingens berettigelse. Resten af pladebranchen (og
Danish Music Awards) vil nok bare glemme Wig Wam hurtigst muligt, mens
Steppeulven midt i køen ved håndvasken rent faktisk husker, at det hele
startede som en glimrende idé.

MvH Mikkel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-01-03 11:47