Upcoming band...
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 10-01-03 23:36

Hejsa med jer

for dem der kan lide at høre nyt musik, så vil jeg lige slå på tromme for
Cynthias Brow, der netop har fået en hjemmeside i luften. der kan både høre
numre og ses musikvideo. Det er turen værd

http://www.cynthiasbrow.dk/

Mvh
Morten Bock

Fra : Michael Bas

Dato : 11-01-03 00:22

> [...]
høre
> numre og ses musikvideo. Det er turen værd

Hvis de spiller deres kort rigtigt, får vi meget mere at se til dem - Det
håber jeg!

Mvh.
Michael Bas

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 11-01-03 17:12

> Hvis de spiller deres kort rigtigt, får vi meget mere at se til dem - Det
> håber jeg!

Der er vi flere der håber.

/Morten

Fra : hylstar

Dato : 11-01-03 12:22

Sidder lige og lytter til "I Wish I Had" - de er sgu gode !!!
Og den kunne godt blive et hit på P3 !!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 11-01-03 17:13

> Sidder lige og lytter til "I Wish I Had" - de er sgu gode !!!
> Og den kunne godt blive et hit på P3 !!!

Ja, den har den rigtige radiolyd. Så det er bare med at få pladeselskaberne
ud af klappen, så vi kan få en kanon CD på gaden

/Morten

Fra : Martin Christiansen

Dato : 13-01-03 21:49

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> wrote in message