Det gør ondt ved sex
Fra : Rikke

Dato : 10-01-03 22:52

Jeg har haft en del problemer med svamp i skeden, og også en enkelt
kønsvorte. Jeg er i det hele taget ret irreteret ved skeden, det er dog mest
i perioder. Det er ofte når jeg har sex, at det gør ondt, når min kæreste
skal ind i mig, når han så har været ind og ud et par gange går det helt
fint, men det tager altså lidt af lysten. Et andet problem er også, hvis vi
ikke har sex, men han bare piller ved mig, at jeg til sidst bliver helt øm
omkring klitoris og skamlæberne.
Hvis nogen har nogle forslag til hvordan sex osv. kan blive en lidt mere
behagelig oplevelse, er jeg meget åben for forslag.

- Rikke =)

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 11-01-03 00:10

"Rikke" <Noureldina@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Rikke.
> [...]
også, hvis vi
> ikke har sex, men han bare piller ved mig, at jeg til sidst

Hvis du har kønsvorte ( r) skal de behandles hos lægen......svamp
kan du selv behandle, enten med A 38 som du sprøjter 5-10 ml helt
op i skeden ( så langt op som en tampax sidder) mindst 2 gange
daglig ~ dette var den billige løsning, den lidt dyrere hedder
vagitorier, købt på apotek hvor 12 styk koster ca 50 kr, og det
anbefales at du bruger 2 x dagligt.

Jeg har erfaring med, at fortsætte behandlingen en tid, efter
symptomerne er ophørt, bare sådan for at være sikker på at svampen
er helt væk.

> Hvis nogen har nogle forslag til hvordan sex osv. kan blive en
lidt mere
> behagelig oplevelse, er jeg meget åben for forslag.

Du kan evt bruge aloe vera gel til at hele huden, og lindre kløen
og svien. og lige inden i skal dyrke sex, kan du bruge noget
danatect creme ( beskyttelses og fugtigheds creme) købes også på
apoteket.

God fornøjelse
J¤mfruen)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-01-03 19:23

Rikke wrote:
> [...]
> Hvis nogen har nogle forslag til hvordan sex osv. kan blive en lidt
> mere behagelig oplevelse, er jeg meget åben for forslag.

jamen som nævnt af Jomfruen så skal du lige koreres for de lidelser du har -
bliver det så ved med ta gøre ondt så må du jo bedre ham gå lidt mere
forsigtigt til værks og lære at sende et tegn om nu går det fra beghag til
ubehag
mere tror jeg sgu ikke der i det
Mv
Bo M Mogensenh

--
"og husk vi skylder asklepius en hane"
http://socrates.clarke.edu/aplg0190.htm

I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH
WE'LL BE TOGETHER WHILE THE PLANET DIES
I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH
WE'LL NEVER SAY GOODBYE

Fra : Per

Dato : 13-01-03 01:22

Du skal være opmærksom på at du muligvis lider af det der kaldes Vuloduni
(tror nok det staves sådanne). Det er en tilstand hvor det giver ubehag når
der forsøges indført objekter ind i skeden. Der er ikke nogen egentlig
forklaring på sygdommen og der kan heller ikke gives en egentlig kur. Så
vidt jeg hukser menes det at helt op til 20 % af alle kvinder lider af
dette. Du kan læse mere om dette ved at slå op på sundhed.dk eller
netdoktor.dk.
Min kærste har lidt de samme problemmer der for hved jeg det. Og med hensyn
til svamp: På apoteket kan du købe produktet der hedder Canesten, det er i
håndkøb og hvis du køber den store tablet (500 mg mener jeg) skulle en
behandling være nok

held og lykke