Ridin' Thumb - Work It Out
Fra : / / dentro / /

Dato : 10-01-03 22:29

Er der nogen der har hørt den?
Er den bare for fed eller hva'?

/ / dentro / /

Fra : hylstar

Dato : 11-01-03 12:08

Læste anmeldelsen på gaffa.dk - den skal man da bare ha' !
Jeg vidste ikke de var kommet med noget nyt, men faldt tilfældigvis over
det et eller andet sted på nettet,
for dårligt at P3 ikke har dem i "hot rotation"
Det er stadig Jonas Winge Leisner der er leadvocal - han har en dejlig
sprød og funky stemme...

http://www.kandu.dk/

Fra : / / dentro / /

Dato : 11-01-03 17:37

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse

Æv... På www.cdskiven.dk er der små bidder af alle sangene man kan høre, men
min browser siger "svarer ikke" når jeg prøver at lytte. Er der nogen der
ved hvor man ellers kan høre noget fra pladen?

/ / dentro / /

Fra : hylstar

Dato : 11-01-03 18:24

Den er lige så funky som den forrige - købte den nemlig idag

http://www.kandu.dk/

Fra : / / dentro / /

Dato : 11-01-03 18:28

"hylstar" <hylstar.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

: Den er lige så funky som den forrige - købte den nemlig idag

*misundelse*
Kan jeg ikke lige få din e-mail adresse eller ICQ nummer eller sådan noget,
for jeg vil gerne lige spørge dig om noget uden for NG'en.

/ / dentro / /

Fra : BadBack

Dato : 11-01-03 21:19

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote in

> *misundelse*
> Kan jeg ikke lige få din e-mail adresse eller ICQ nummer eller sådan
> noget, for jeg vil gerne lige spørge dig om noget uden for NG'en.

Piratkopiering er en skidt ting.

Fra : hylstar

Dato : 12-01-03 01:26

"/ / dentro / /" skrev d. 11-01-03 18:28 dette indlæg :
> [...]
noget,
> for jeg vil gerne lige spørge dig om noget uden for NG'en.

Er det så hemmeligt at du kke tør spørge her ?
Nope - ikke noget med overførsel af filer - sorry

http://www.kandu.dk/