Nokia 6510 - radio
Fra : Jakob Griffel

Dato : 10-01-03 21:51

Jeg har lige købt en 6510'er idag. Fed telefon, men er det rigtigt, at
radioen "kun" er mono? Jeg troede den var stereo...

Er der ikke plads til en stereoradio i en så lille telefon?

Hilsen Jakob

Fra : Thomas/8700unlock.dk

Dato : 10-01-03 22:35

Jeg har lige købt en 6510'er idag. Fed telefon, men er det rigtigt, at
radioen "kun" er mono? Jeg troede den var stereo...

He he det er en stereo radio der er i den..

Hilsen Thomas

Fra : Christian Poulsen

Dato : 10-01-03 23:16

> Jeg har lige købt en 6510'er idag. Fed telefon, men er det rigtigt,
> at radioen "kun" er mono? Jeg troede den var stereo...
>
> He he det er en stereo radio der er i den..

?? lider du af personligheds-spaltning?

Fra : Thomas/8700unlock.dk

Dato : 11-01-03 19:03

> ?? lider du af personligheds-spaltning?

Nej jeg svarede bare på hans indlæg.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-01-03 19:14

Thomas skrev:

>Nej jeg svarede bare på hans indlæg.

Jeg læste nu også de to indlæg som det samme - af en eller anden grund
var der ikke citat-tegn (>) i dit svar - det har skabt forvirringen.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Kasper Christensen

Dato : 12-01-03 02:02

Thomas/8700unlock.dk skrev:
> Jeg har lige købt en 6510'er idag. Fed telefon, men er det rigtigt, at
> radioen "kun" er mono? Jeg troede den var stereo...
>
> He he det er en stereo radio der er i den..

Fejl. Det er mono. 6610 0g 7210 er de eneste med stereo.

Mvh

Kasper

Fra : Jakob Griffel

Dato : 12-01-03 17:59

> Fejl. Det er mono. 6610 0g 7210 er de eneste med stereo.

(( !!

Så har han jo bildt mig noget ind nede i TeleBuktikken!

Men se lige hos nokia: http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6510/
Prøv at sammenligne den med f.eks. 6610. der står, at de begge har
stereoradio???! Er de selv helt galt på den inde hos nokia?

Hilsen Jakob

Fra : Snavox

Dato : 11-01-03 00:24

Hejsa.

Jeg har lige købt en 6510'er idag. Fed telefon, men er det rigtigt, at
> radioen "kun" er mono? Jeg troede den var stereo...

Det er det. Men du kan vælge at slå den over på mono i menuen, hvis
stereosignalet er for svagt.

I øvrigt en ekstremt fed telefon...

Venlig hilsen

Poul

Fra : Kasper Christensen

Dato : 12-01-03 02:03

Snavox skrev:
> [...]
>
> Jeg har lige købt en 6510'er idag. Fed telefon, men er det rigtigt, at

> Det er det. Men du kan vælge at slå den over på mono i menuen, hvis

Nej, det kan man ikke. Det er kun i 6610 og 7210 at man kan det. 6510 er
mono.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-01-03 12:58

"Kasper Christensen" <news@kasperc.dk> wrote in message

> Nej, det kan man ikke. Det er kun i 6610 og 7210 at man kan det. 6510 er
> mono.

Jeg har godtnok også hørt at 6510 skulle have stereoradio... Men ved det
ikke, da jeg ikke har en....

men forstå nu ikke hvorfor der ikke kommer Digital-radio i de nye mobilos..

Fra : Henrik Krogh

Dato : 13-01-03 22:36

Snavox <chrispo@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har lige købt en 6510'er idag. Fed telefon, men er det rigtigt, at
> >
> Det er det. Men du kan vælge at slå den over på mono i menuen, hvis

Fed telefon ja men der er ikke nogen indstilling til mono på min 6510
v.04,12
vh
henrik
--
Fjern fjern i mailadresse

Fra : Jakob Griffel

Dato : 14-01-03 02:32

> Fed telefon ja men der er ikke nogen indstilling til mono på min 6510
> v.04,12

- Det er åbenbart fordi den kun kan spille mono jf. de ovenstående svar på
mit oplæg.
Det lyder bare underligt, når man de fleste steder får at vide, at radioen
er stereo. jeg har fået det at vide i Telebutikken (hvor jeg derefter købte
den), i en telebutik i Flensborg OG på Nokia's hjemmeside (!). Efterhånden
ved jeg ikke hvem der har ret, for hvis den virkelig bør kunne spille stereo
må jeg jo brokke mig et eller andet sted...

Jakob