Mac og PocketPC via Bluetooth
Fra : Eliasen

Dato : 10-01-03 20:37

Jeg erkender det! Der har sneget sig to slemme bogstaver ind i subj., men
ikke desto mindre er det aktuelt for undertegnede. Jeg vil gerne have min
PocketPC til at køre på delt internetforbindelse via en Mac, der er udstyret
med en Bluetooth-fætter. De to maskiner kan se hinanden, men jeg bliver kun
præsenteret for en "Bluetooth PPP-modem" når de er sat op. Der er ikke
umiddelbart noget der tyder på, at den vil levere en anden protokol til mig.

Forslag?

--
Eliasen

Fra : Den Anden Peter

Dato : 10-01-03 20:50

Eliasen wrote:
> Jeg erkender det! Der har sneget sig to slemme bogstaver ind i subj.

Du er tilgivet.

Gå så ud og lav 5 ave Maria.

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 11-01-03 12:55

Eliasen <FJERNDETTEeliasen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> umiddelbart noget der tyder på, at den vil levere en anden protokol til mig.

Understøtter PocketPC IP over BlueTooth? Understøtter Mac IP over
BlueTooth?

SVJV er svaret på begge spm nej ... og det må vel så være forklaringen.

/hc

Fra : Eliasen

Dato : 11-01-03 13:49

"Hans Christian Hansen" <hanschr@sletmigmac.com> wrote in message
> [...]
> BlueTooth?
>
> SVJV er svaret på begge spm nej ... og det må vel så være forklaringen.

Svaret er "ja" til første spørgsmål. Den kører i hvert fald IP via min PC
Bluetooth. Om det ikke er tilfældet for Mac'en skal jeg ikke ku' sige.

--
Eliasen

Fra : Tommy Bernholm

Dato : 11-01-03 16:01

On 11/01/03 12:54, in article 1fomgxl.oq8l971x02m6eN%hanschr@sletmigmac.com,

> Understøtter PocketPC IP over BlueTooth? Understøtter Mac IP over
> BlueTooth?
>
> SVJV er svaret på begge spm nej ... og det må vel så være forklaringen.
>
> /hc

Såvidt jeg ved kan man browse på sin palm via bluetooth og Os X, se
nedenstående link:

http://www.macosxhints.com/article.php?story=20021103062212288

MVH

Tommy

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 11-01-03 14:49

> [...]

> umiddelbart noget der tyder på, at den vil levere en anden protokol til mig.

Ta et kig på:

<http://www.macosxhints.com/article.php?story=20021103062212288>
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Tommy Bernholm

Dato : 11-01-03 17:37

On 11/01/03 14:49, in article 1fommhp.181j15z1pz1kbyN%mta@mac.com, "Michael
Tysk-Andersen" <mta@mac.com> wrote:

> Ta et kig på:
>
> <http://www.macosxhints.com/article.php?story=20021103062212288>

Hej Michael

Har du fået din Tungsten ?

MVH

Tommy

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 11-01-03 18:05

Tommy Bernholm <bernholm@adslhome.dk> wrote:

> Har du fået din Tungsten ?

Ja!

Slåsser lidt med iSync mellem iCal, T39m, iPod og .Mac.

Palm og iCal har lidt kanter og jeg oplever desværre dubletter i enten
iCal eller på Palm'en, som på magisk vis genopstår efter jeg møjsomligt
og manuelt har slettet dem. Er nu sluppet af med problemet efter en
større udradering.

Tungsten er en lækker sag, med en lidt for kort batteritid. Jeg er
blevet hooked på Bejewled!

OS5 har ikke været den store åbenbaring for mig. Jeg vil gerne have mere
integration mellem applikationerne. OS6 som skulle komme i løbet af 2003
har jeg sat min lid til!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com