Møller ???
Fra : Gert Knold

Dato : 10-01-03 19:46

Hej

Jeg har hørt at man kan tjene penge på at invisterer i møller, er der nogle
der har erfaringer med det ?

Hilsen Gert

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 10-01-03 20:44

Gert Knold wrote:

> Jeg har hørt at man kan tjene penge på at invisterer i møller, er der nogle
> der har erfaringer med det ?

Ja, at du er ca 15 år for sent på den

Nu her efter 1.1.2003 er der ingen fortjeneste, dog nok hvis du tror
at der fortsat vil være elmangel i Norge og Sverige, og møllen ligger
på Sjælland.

Ellers ikke, 17 - 19 års tilbagebetalingstid med 4% rente og 27 øre
i gns elpris, og anslået "grøn" tillæg på 33 øre.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Leonard

Dato : 11-01-03 00:42

On Fri, 10 Jan 2003 19:45:36 +0100, "Gert Knold" <postmaster@gertk.dk>
wrote:

>Jeg har hørt at man kan tjene penge på at invisterer i møller, er der nogle
>der har erfaringer med det ?

Jeg har lige arvet 9 andele i en vindmølle, og dem kan jeg ikke engang
forære væk, da de sikkert koster mere end de indbringer de næste mange
år ...
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Morten Nielsen

Dato : 11-01-03 10:18

"Gert Knold" <postmaster@gertk.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har hørt at man kan tjene penge på at invisterer i møller, er der
nogle
> der har erfaringer med det ?
>
> Er der ikke noget med at man kan købe ældre møller der har flere
fuldlasttimer tilbage, skrotte disse møller, og bruge fuldlasttimerne på en
større mølle og samtidig få en højere pris pr enhed.

Fra : Gert Knold

Dato : 11-01-03 12:29

Tak for alle Svar... Det var desværre ikke det jeg håbede at hører, men
sådan kan det gå :)

Fra : Søren Friberg

Dato : 25-01-03 15:42

"Gert Knold" <postmaster@gertk.dk> wrote in

> Hej
>
> Jeg har hørt at man kan tjene penge på at invisterer i møller,

Jeg tror Hr. Møller er bedre for tiden

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Ole Pedersen

Dato : 05-03-03 18:28

Samsøvindmølleprojekt, se: http://www.difko.dk/difkocms/show.asp?id=62

mvh Ole

Fra : Søren Friberg

Dato : 12-03-03 16:29

"Ole Pedersen" <Skipperole@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Samsøvindmølleprojekt, se:
> http://www.difko.dk/difkocms/show.asp?id=62
>
> mvh Ole
>
> "Søren Friberg" <soeren_friberg_news@msn.dk> wrote in message

Rart nok med undtagelser

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Jan Enggaard Jepsen

Dato : 31-01-03 16:35

Den skulle være go' nok - AP Møller-selskaberne ligger i et uhørt lavt
niveau - så de skal nok stige over tid

jan enggaard