Webshop med dankort-betaling ?
Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 10-01-03 17:56

Hej derude!
Er der nogen her i gruppen der kender
nogle gode steder, hvor man kan få lavet en mindre webshop (billigt) ?
Og hvad koster det ca. at få visa/dankort betaling på siden ?
Nb. ser helst at de har priser / priseks. på deres side. (man er jo jyde
)
--
Med venlig hilsen / Best Regards

Thomas Andersen

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 10-01-03 23:27

"Thomas Andersen [9000]" skrev:
> Og hvad koster det ca. at få visa/dankort betaling på siden ?

Check http://www.pbs.dk/

Mvh, Lars

Fra : Niels Henriksen

Dato : 11-01-03 00:36

hvad er der galt med www.dibs.dk

--
Niels

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 11-01-03 02:09

www.webfirmaet.dk laver gerne en for dig ved brug af for eksempel
http://www.dibs.dk/, http://www.freeway.dk/ eller din helt egen ssl løsning.

Jan

Fra : Johnny

Dato : 11-01-03 16:57

Du kan også kigge på www.dandomain.dk de har en shop hvor du kan få
kort-betaling på også

Johnny

Fra : henrik

Dato : 11-01-03 23:45

Johnny <Johnny@Starkonline.info> wrote in message news:<gkf02v8ljo6ql8q1f38gv6bg07onfl83dp@4ax.com>...
> Du kan også kigge på www.dandomain.dk de har en shop hvor du kan få
> kort-betaling på også
>
> Johnny

Du kan også gå ind på www.ofir.dk eller www.jubii.dk som begge har
ved-shop til rimligie priser jeg har en prøve butik hos ofir som jeg
syndes er bilig `du ka også betale med dankort m.m.

Fra : Tue Hellstern

Dato : 12-01-03 15:10

Hej,
Ligesom Thomas har jeg behov for at oprette en lille web-shop og jeg har set
på de opgivne links.
Men er der nogle der har erfaringer, med nogle af de nævnet løsninger eller
nogle andre løsninger, som de vil dele ud af?

Hilsen
Tue Hellstern

Fra : Rene Madsen

Dato : 13-01-03 08:47

Jeg har haft min butik hos dandomain længe og er meget tilfreds, deres
service er i top og de lytter til kunderne
deres webshop løsning er nem at benytte og der er mange
opsætningsmuligheder, du kan ændre på næsten alt.
de kan varmt anbefales.

Rene
asian movies
www.asian-movies.dk

Fra : Tue Hellstern

Dato : 14-01-03 09:52

Hej Rene,
> [...]
> deres webshop løsning er nem at benytte og der er mange
> opsætningsmuligheder, du kan ændre på næsten alt.

Det lyder som en løsnings der skal ses lidt mere på, tak for din melding.

/Tue