MacSOUP
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 09-01-03 15:58

Efter at jeg har sat et nyt batteri i min P6200, viser MacSOUP
(DK-2.4.6) pludselig '?' i stedet for alder på indlæggene - hvor pokker
er det nu lige, man ændrer på det??

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Pernille Jensen

Dato : 10-01-03 18:01

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> Efter at jeg har sat et nyt batteri i min P6200, viser MacSOUP
> (DK-2.4.6) pludselig '?' i stedet for alder på indlæggene - hvor pokker
> er det nu lige, man ændrer på det??

Dato og tid kontrolpanelet? Du er vist en dag bagefter. :)

- Pernille

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 10-01-03 19:56

Pernille Jensen <pj@ac.ixserve.org> wrote:
> Dato og tid kontrolpanelet? Du er vist en dag bagefter. :)

Øhh...den var flov - tak til dig og Janus! :)

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 10-01-03 18:42

h2vh@post6.tele.dk (Hans H.V. Hansen) writes:

> Efter at jeg har sat et nyt batteri i min P6200, viser MacSOUP
> (DK-2.4.6) pludselig '?' i stedet for alder på indlæggene - hvor
> pokker er det nu lige, man ændrer på det??

Er uret stillet rigtigt i MacOS?

-j

--
Janus Sandsgaard